Afgørelse hvornår??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

pussekat

mortilfreja skriver:

Nogen der ved hvornår der kommer en afgørelse på om regeringen fjerner den gratis fertilitetsbehandling??

hejsa

her høre at det bliv ca den 25-10 at regeringen skal lave lov om det og vis det kom igemmen med det bliv det fra 1-1-11 at vi skal selv betalt for det  og her høre på sygehus hvad pris bliv læge snakkes om ca 12000 kr pr førsøg men læge være ikke 100 % på om det kom hele til at pas  pahaaaaaa mange penge

p.s kan vi så ikke få lov til at lån de løn i et pr månde  så her vi da penge til selv at betalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

AnneH

JordbærBlomst skriver:

Håbder det bliver så sent som muligt, hvis de gennemfører det.. Vi har sgu ikke råd til selv at betale for behandling lige pt. Håber virkelig ikke det bliver til noget..

Synes desuden det er totalt dobbeltmoralsk af regeringen at spare lige dér, når de klager over, at vi ikke føder nok børn i DK....!!!!

er også helt enig.

Jeg håber heller ikke at de vedtager det, hvis de gør så går det ud over menneskerettighederne. Det betragtes jo som en sygdom og vi har i danmark ret til at blive behandlet gratis for vores sygdomme.

Anmeld

22. september 2010

Snefnug1984

AnneH skriver:

er også helt enig.

Jeg håber heller ikke at de vedtager det, hvis de gør så går det ud over menneskerettighederne. Det betragtes jo som en sygdom og vi har i danmark ret til at blive behandlet gratis for vores sygdomme.

Præcis. Vi er jo mange der har en sygdom som gør, at vi ikke kan blive gravide uden hjælp..

Anmeld

22. september 2010

ønskebørn74

mortilfreja skriver:

Nogen der ved hvornår der kommer en afgørelse på om regeringen fjerner den gratis fertilitetsbehandling??

De stemmer om det en af de første dage i oktober... Og bliver det vedtaget... Gælder det fra 1.1.2011

Anmeld

23. september 2010

mortilfreja

ønskebarn74 skriver:

De stemmer om det en af de første dage i oktober... Og bliver det vedtaget... Gælder det fra 1.1.2011

Okay.. Tak for oplysningen.. Håber virkelig at der er flertal for at det skal forblive gratis..

Ved du så om alle skal betale eller dem som er påbegyndt behandling inden 1.1.2011 stadig får det gratis???

Anmeld

23. september 2010

ønskebørn74

mortilfreja skriver:

Okay.. Tak for oplysningen.. Håber virkelig at der er flertal for at det skal forblive gratis..

Ved du så om alle skal betale eller dem som er påbegyndt behandling inden 1.1.2011 stadig får det gratis???

Jeg ved det ikke... Hvis man kigger på dagpenge loven de lavede da nuppede de lige 1år og 10md. af mine dagpenge... Så her galdt det for alle... Med det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.