jubiiii..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2010

CiSo

ja, igår var jeg jo inde på sygehuset, hvor de skulle forsøge at vende lillemanden..

Til og starte med så det ud til at det ikke ville lykkedes, de tog hårdt fat, og det var ret ubehageligt.. de forsøgte at dreje ham, men det var som om han greb fat om mine ribben for ikke at blive vendt! av...

Da de var lige ved at give op, og vi blev enige om at prøve en sidste gang.. Sagde jeg: Nu tager i fanme fat, jeg vil bare ikke have pks.. Og vupti, blev han vendt! YES man! så nu får jeg lov til at føde normalt!!

man skulle næsten tro at lillemanden kunne hører sin lidt højt råbende mor, og tænkte at han så nok hellere måtte give sig.

god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

K&S

sophieamalia skriver:

ja, igår var jeg jo inde på sygehuset, hvor de skulle forsøge at vende lillemanden..

Til og starte med så det ud til at det ikke ville lykkedes, de tog hårdt fat, og det var ret ubehageligt.. de forsøgte at dreje ham, men det var som om han greb fat om mine ribben for ikke at blive vendt! av...

Da de var lige ved at give op, og vi blev enige om at prøve en sidste gang.. Sagde jeg: Nu tager i fanme fat, jeg vil bare ikke have pks.. Og vupti, blev han vendt! YES man! så nu får jeg lov til at føde normalt!!

man skulle næsten tro at lillemanden kunne hører sin lidt højt råbende mor, og tænkte at han så nok hellere måtte give sig.

god dag.

Ih, hvor er det bare dejligt for dig  

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

Hvor er det dejligt at høre. Super fedt, så håber jeg du får en rigtig dejlig fødsel

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

sophieamalia skriver:

god dag.

Stooort tillykke...og sikke en tapper pige du har været.
Og godt at banditten gav sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

Willa's mor

Det var fedt at han lige vendte sig om.. Jeg har selv prøvet det samme, han vendte sig bare ik om, ØV.. Men det er længe siden nu..

Held og lykke med fødslen..

Anmeld

21. september 2010

CiSo

Chalala85 skriver:

Hvor er det dejligt at høre. Super fedt, så håber jeg du får en rigtig dejlig fødsel

tusind tak for det, det håber jeg også!  

Anmeld

21. september 2010

CiSo

SussieThyssen skriver:

Stooort tillykke...og sikke en tapper pige du har været.
Og godt at banditten gav sig.

Kærligst
Sussie

Tak! Syntes også selv jeg var tapper, det gjorde godt nok lidt nas!

Anmeld

21. september 2010

CiSo

Willa's mor skriver:

Det var fedt at han lige vendte sig om.. Jeg har selv prøvet det samme, han vendte sig bare ik om, ØV.. Men det er længe siden nu..

Held og lykke med fødslen..

ja, det var heldigt han lige gjorde det i sidste forsøg!

mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.