Jubiiiii. Vi skal have en lille pige fra Tyskland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Miamaja

Jeg vaagnede kl. 4 imorges (tror sku der er tale om at have en 6 sans for jeg er ikke til at vaekke for kl. 7!) Hun er 8 1/2 uge gammel og skal flyve fra tyskland til san fransisco, hvor vi skal modtage hende i lufthavnen. Hun er helt fantastisk smuk! Vi har ventet laenge paa hende, fra hun laa i mavsen paa hendes mor, for der var rift om hende rundt om i verdenen... skal nok vise billeder af hende saa snart jeg kan komme til det, men indtil da er der lidt baggrunds viden om hende... Er helt oppe og kore...

http://www.youtube.com/watch?v=KJJUTo2cJfk

http://www.youtube.com/watch?v=K4T14G-dhhY&p=CF9D8ADE04A5C025&playnext=1&index=17

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

eliasogmor

Miamaja skriver:

Jeg vaagnede kl. 4 imorges (tror sku der er tale om at have en 6 sans for jeg er ikke til at vaekke for kl. 7!) Hun er 8 1/2 uge gammel og skal flyve fra tyskland til san fransisco, hvor vi skal modtage hende i lufthavnen. Hun er helt fantastisk smuk! Vi har ventet laenge paa hende, fra hun laa i mavsen paa hendes mor, for der var rift om hende rundt om i verdenen... skal nok vise billeder af hende saa snart jeg kan komme til det, men indtil da er der lidt baggrunds viden om hende... Er helt oppe og kore...

http://www.youtube.com/watch?v=K4T14G-dhhY&p=CF9D8ADE04A5C025&playnext=1&index=17

ihh hvor dejligt... men troede lige en skulle have en Baby(menneske ) mere......

Anmeld

21. september 2010

Jones

Det er nok ikke liiiiiige den race jeg selv ville vælge, men det er jo smag og behag. Hun skal nok vække stor glæde i jeres lille famillie. Tillykke med det

Anmeld

21. september 2010

Sofia

Tillykke med hende Så er der tre hunde + høns i familien?? Hyggeligt!!!

Anmeld

21. september 2010

foto på lærred

Jeg troede i skulle adoptere. Da du så skrev at her var der lidt info om hende (og der var et link til Youtube) tænkte jeg lige, at det var godt nok mærkeligt, at der var en video at det barn I skulle have. (også det med at der var andre rundt om i verden der ville have hende Så jeg fniste lidt, da jeg så, at det var en hund.

Hjertlig tillykke med hende.

Anmeld

21. september 2010

Miamaja

Sofia skriver:

Tillykke med hende Så er der tre hunde + høns i familien?? Hyggeligt!!!

haha.. ja 3 hunde, men honsene er kommet paa ventelisten meen jeg tror det bliver sjovt selvom det er et stort arbejde. Tio vil elske en rigtig hundekammerat at lege med.

Anmeld

21. september 2010

Miamaja

foto på lærred skriver:

Jeg troede i skulle adoptere. Da du så skrev at her var der lidt info om hende (og der var et link til Youtube) tænkte jeg lige, at det var godt nok mærkeligt, at der var en video at det barn I skulle have. (også det med at der var andre rundt om i verden der ville have hende Så jeg fniste lidt, da jeg så, at det var en hund.

Hjertlig tillykke med hende.

haha ja.. jeg bestemte mig for denne kennel i tyskland fordi det er blandt verdens bedste kenneler indenfor racen og jeg vil gerne kunne udstille hende.

Anmeld

21. september 2010

Miamaja

Jones skriver:

Det er nok ikke liiiiiige den race jeg selv ville vælge, men det er jo smag og behag. Hun skal nok vække stor glæde i jeres lille famillie. Tillykke med det

ja, det er en meget speciel race og den passer ikke til alle familier. vi har en cocker spaniel som er ca. 10 aar og den er helt modsat af den. meget folsom, meget blid med smaa born, gor nasten aldrig, og kommer ikke naar man kalder. derfor kan den ikke slippes los, men gud hvor den passer til min personlighed og vores families.

Anmeld

14. oktober 2010

Pena

Miamaja skriver:

Åhh det er simpelthen så smuk og speciel en hund. Så forleden en mand gå tur med to hvor jeg bor. Det er ikke lige hver dag man ser sådan en (to).

Jeg tror dog at hvis jeg fik sådan en ville den ende som en dreadlock hund. Ville ikke kunne overskue at pleje alt det hår.

Kan I få den uden at den skal i karantæne?

Anmeld

15. oktober 2010

Miamaja

Søddepødde skriver:

Åhh det er simpelthen så smuk og speciel en hund. Så forleden en mand gå tur med to hvor jeg bor. Det er ikke lige hver dag man ser sådan en (to).

Jeg tror dog at hvis jeg fik sådan en ville den ende som en dreadlock hund. Ville ikke kunne overskue at pleje alt det hår.

Kan I få den uden at den skal i karantæne?

Ja, nu har vi jo faaet vores lille Chloe hjem. De har heldigvis aendret reglerne, saa der er ikke laengere karantaene for hunde fra europa til usa Ellers ville jeg aldrig have kobt hende. synes det ville vaere synd for hvalpen med de gamle restriktioner.

Ja, man ser meget sjaeldent afganske mynder, ogsaa herovre - jeg ser aldrig nogen. maaske vi er de eneste i hele vores by der har dem.

Det er begyndt at blive lidt trattende, for folk stopper rent faktisk deres bil midt paa vejen, naar jeg er ude med Tio og gaa tur Og jeg bliver stillet de samme sporgsmaal ; sikke en smuk hund og HVAD er det for en? At vi ligner hinanden og om de maa tage et billede! Jeg er begyndt at overveje et skilt paa min hund : ' Det er en Afgansk Mynde' saa jeg ikke behover at gentage mig selv igen og igen

Det er bare en fantastisk sod hunderace, meget mild og sod til smaa born

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.