Børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. september 2010

mth1987

Hvorfor ska det være så dyrt at få sit barn passet??
Men det vidste jeg jo et eller andet sted godt.
Problemet er så bare at jeg først kan få hende passet til januar. Men hun er heller ikke så gammel endnu.
Var meningen jeg bare tog hende med i skole de få dage om måneden jeg ska være der, men det fungere bare ikk så godt i praksis som det gjorde i hovedet øvbøv
har prøvet at lede efter babysitter men som studerende har jeg ikk råd til at gi 2000 om måneden for 4 dage kun..
Så det en rigtig dårlig situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Svei

mth1987 skriver:

Problemet er så bare at jeg først kan få hende passet til januar. Men hun er heller ikke så gammel endnu.
Var meningen jeg bare tog hende med i skole de få dage om måneden jeg ska være der, men det fungere bare ikk så godt i praksis som det gjorde i hovedet øvbøv
har prøvet at lede efter babysitter men som studerende har jeg ikk råd til at gi 2000 om måneden for 4 dage kun..

Kan du ikke holde barsel lidt længere?

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

mth1987 skriver:

kan du ikke få friplads???

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Hvis du er studerende, sender du bare en ansøgning om friplads via nedenstående link. Du vil 100% få tilkendt en friplads
http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/dt231.pdf

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

mth1987

Min kæreste og jeg bor sammen så kan ikk få friplads. Kan heller ikk få passet hende af kommunen før til januar hvor jeg har fået en plads. Og nej har desværre ikk mulighed for længere barsel

Anmeld

21. september 2010

frk Jensen

mth1987 skriver:

Min kæreste og jeg bor sammen så kan ikk få friplads. Kan heller ikk få passet hende af kommunen før til januar hvor jeg har fået en plads. Og nej har desværre ikk mulighed for længere barsel

Du kan ikke få en veninde, mormor eller farmor til at passe barnet de dage du skal i skole?

Hvis min søn er syg eller andet, så står min mor altid til rådighed til at hjælpe.

Anmeld

21. september 2010

Mette Nexø

mth1987 skriver:

Har du ikke en i nær området som kan hjælpe dig?? Hvor tit er det du skal i skole og hvor mange timer drejer det sig om?

Anmeld

21. september 2010

mth1987

Min familie bor i Kbh. Men ellers ku de sagtens ha hjulpet.
Har ikk nogen her i området da vi kun har boet her under et år.
Det er ca 4 gange om måneden. To af dagene 4 timer og de andre omkring 8 timer.

Anmeld

21. september 2010

serinasmor

hvad med at søge en reservebedstemor i lokalavisen?

Anmeld

21. september 2010

mth1987

Har prøvet men giver ikke 500-600 kr for at få passet en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.