ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Dictes mor

Ups forkert...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Ups forkert...

Du kan selv slette dette indlæg søde - Du går bare på din forside og så forneden er alle de indlæg du har skrevet. Henrik har lavet det så vi selv kan slette - synes det er rart for ja nogengange får man lavet en fejl ;)

Kram

Anmeld

21. september 2010

TbCp

Vinker skriver:

Du kan selv slette dette indlæg søde - Du går bare på din forside og så forneden er alle de indlæg du har skrevet. Henrik har lavet det så vi selv kan slette - synes det er rart for ja nogengange får man lavet en fejl

Kram

Det kan jeg slet ikke finde... er det på baby.dk forsiden eller min profilforside?

Anmeld

22. september 2010

Vinker

Det kan jeg slet ikke finde... er det på baby.dk forsiden eller min profilforside?

På denne side hvor du NU er på står der foroven i øverste linie "Forsiden". Den klikker du på. Når du er på den side kører du ned af indtil du kommer til der hvor der " du abbonnerer på følgende emner".  Alt det der står derunder er de indlæg du selv har oprettet - udfra hver linie er der et en rød plet med et hvidt kryds i. Hvis du trykker én gang på det kryds så sletter du indlæget ;)

Anmeld

22. september 2010

TbCp

Vinker skriver:

På denne side hvor du NU er på står der foroven i øverste linie "Forsiden". Den klikker du på. Når du er på den side kører du ned af indtil du kommer til der hvor der " du abbonnerer på følgende emner".  Alt det der står derunder er de indlæg du selv har oprettet - udfra hver linie er der et en rød plet med et hvidt kryds i. Hvis du trykker én gang på det kryds så sletter du indlæget

Men sletter man ikke kun sin abbonement på det indlæg? Så man ikke får notifikationer når nogen skriver i det?

Sådan har jeg forstået det....

Anmeld

22. september 2010

Vinker

TbCp skriver:

Men sletter man ikke kun sin abbonement på det indlæg? Så man ikke får notifikationer når nogen skriver i det?

Sådan har jeg forstået det....

Arg jo, øv øv øv, troede lige jeg havde fundet ud af noget smart :( Synes  det er træls man ikke kan slette ens indlæg. nøf

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

Ja det er kun ens abonnement man sletter, for jeg prøvede det lige Det går nok, så har vi en lille ups kategori, det går nok. Du har jo nok gættet, hvorfor jeg kom til at lave den, og det er helt okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.