Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ups forkert...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Ups forkert...
Du kan selv slette dette indlæg søde - Du går bare på din forside og så forneden er alle de indlæg du har skrevet. Henrik har lavet det så vi selv kan slette - synes det er rart for ja nogengange får man lavet en fejl ;)
Kram
Vinker skriver: Du kan selv slette dette indlæg søde - Du går bare på din forside og så forneden er alle de indlæg du har skrevet. Henrik har lavet det så vi selv kan slette - synes det er rart for ja nogengange får man lavet en fejl Kram
Du kan selv slette dette indlæg søde - Du går bare på din forside og så forneden er alle de indlæg du har skrevet. Henrik har lavet det så vi selv kan slette - synes det er rart for ja nogengange får man lavet en fejl
Det kan jeg slet ikke finde... er det på baby.dk forsiden eller min profilforside?
På denne side hvor du NU er på står der foroven i øverste linie "Forsiden". Den klikker du på. Når du er på den side kører du ned af indtil du kommer til der hvor der " du abbonnerer på følgende emner". Alt det der står derunder er de indlæg du selv har oprettet - udfra hver linie er der et en rød plet med et hvidt kryds i. Hvis du trykker én gang på det kryds så sletter du indlæget ;)
Vinker skriver: På denne side hvor du NU er på står der foroven i øverste linie "Forsiden". Den klikker du på. Når du er på den side kører du ned af indtil du kommer til der hvor der " du abbonnerer på følgende emner". Alt det der står derunder er de indlæg du selv har oprettet - udfra hver linie er der et en rød plet med et hvidt kryds i. Hvis du trykker én gang på det kryds så sletter du indlæget
På denne side hvor du NU er på står der foroven i øverste linie "Forsiden". Den klikker du på. Når du er på den side kører du ned af indtil du kommer til der hvor der " du abbonnerer på følgende emner". Alt det der står derunder er de indlæg du selv har oprettet - udfra hver linie er der et en rød plet med et hvidt kryds i. Hvis du trykker én gang på det kryds så sletter du indlæget
Men sletter man ikke kun sin abbonement på det indlæg? Så man ikke får notifikationer når nogen skriver i det?
Sådan har jeg forstået det....
TbCp skriver: Men sletter man ikke kun sin abbonement på det indlæg? Så man ikke får notifikationer når nogen skriver i det? Sådan har jeg forstået det....
Arg jo, øv øv øv, troede lige jeg havde fundet ud af noget smart :( Synes det er træls man ikke kan slette ens indlæg. nøf
Ja det er kun ens abonnement man sletter, for jeg prøvede det lige Det går nok, så har vi en lille ups kategori, det går nok. Du har jo nok gættet, hvorfor jeg kom til at lave den, og det er helt okay.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128