Det havde egentlig været en fin dag... Liva var glad blevet afleveret i børnehave om morgenen og herhjemme havde jeg kun 2 unger.. så en rigtig hyggedag.
Da jeg så kommer om for at hente Liva starter det allerede. Hun er sur og pyldret og det fortsætter så og bliver bare værre da vi kommer hjem....
På et tidspunkt sidder vi i stuen, jeg i sofaen og Liva i stolen. Hun sidder lidt og fjumser med fjernbetjeningen til tv'et og spørger så om jeg ikke vil hjælpe hende med at tænde for noget tegnefilm. Det vil jeg selvfølgelig gerne men da hun skal række mig fjernbetjeningen bliver hun ved med at slå ud efter mig med den.... jeg beder hende lade være, men hun bliver bare ved og ved og ved og så rammer hun mig lige på knoglen under øjet....
NØJ hvor råbte jeg højt samtidig med at tårerne bare SPRANG frem... det gjorde så sindsygt ondt og samtidig var jeg så chokeret over hvad hun havde gjort...
Jeg bare vrælede og vrælede og skældte ud og skældte ud... fik sagt nogle ikke alt for pæne ting 
Selvfølgelig var det lige igår at Carsten skulle have en masse sene møder så jeg skulle stå med det hele selv.
Jeg tror jeg vrælede næsten en time inden Carsten var til at få fat i.... og han skyndte sig selvfølgelig hjem, men skulle jo køre fra Glostrup til Odense....
Hun ville ikke sige undskyld til mig og begyndte selv at græde....
Sikke et hus!
Lige inden Carsten kom hjem fik jeg forklaret hende hvor ondt det havde gjort, at det var derfor jeg havde grædt og om hun ikke ville sige undskyld så vi kunne blive gode venner igen.
Endelig sagde hun undskyld og så pustede og kyssede hun på det sted hvor jeg nu havde en bule og et stort rødt mærke.
Jeg ved slet ikke om jeg reagerede korrekt.... jeg var virkelig helt ude af den og rundt på gulvet 
Møgeftermiddag igår!
Anmeld