Hjælp mig lige her tøser.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2010

KarinaIda

Jeg står i den situation, at jeg for små 14 dage siden fik solgt en jakke over gul og gratis, personen som købte den gik min mail, sådan så vi kunne få udvekslet hvad hun skulle give og mit kontonummer hun skulle overfører pengene til... Så ca 1 uge efter, der kom pengene langt om længe ind på min konto, og det skrev jeg så til hende i en mail, og skrev hun skulll sende mig hendes adresse, så jeg kunne sende hende jakken... Men den mail har jeg aldrig fået svar på!! Og har skrevet til hende en million gange efter, for og få hendes adresse, sådan så hun kan få den jakke hun har betalt for...

Men der er bare ingen respons... Så nu står jeg med et x antal beløb på min konto for den jakke, med en jakke jeg ikk ved hvor skal sendes hen, og en følelse af, at jeg føler jeg "snyder" hende, selvom det jo ikke er det jeg gør...

Men hvad kan jeg mere gøre i den situation?????

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Silas&Mille

Hvis du gentagne gange har forsøgt at kontakte hende for at få hendes adresse, synes jeg ikke rigtig du kan gøre mere.

Det er ikke dig der snyder hende, men hende der snyder sig selv.

Sørg dog for at gemme de henvendelser du har lavet, så du kan bevise at du har forsøgt at kontakte hende for yderligere oplysninger. Bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Vil da sige at du har gjort hvad du kunne.
Jeg ville måske kontakte redaktionen på Gul og gratis og forhøre mig, hvad man gør i den slags situationer. Måske ligger de inde med et telefonnummer som de så kan ringe til og forhøre sig.
Og ellers så ville jeg jo nok lægge jakken væk i nogle måneder og vente og se tiden an. Dukker hun så ikke op, jamen så ville jeg nok sætte den til salg igen eller forære den til en genbrugsforretning. Så har du ikke tjent ekstra penge på den og din samvittighed kan være ren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

KarinaIda

MoriSverige skriver:

Hvis du gentagne gange har forsøgt at kontakte hende for at få hendes adresse, synes jeg ikke rigtig du kan gøre mere.

Det er ikke dig der snyder hende, men hende der snyder sig selv.

Sørg dog for at gemme de henvendelser du har lavet, så du kan bevise at du har forsøgt at kontakte hende for yderligere oplysninger. Bare for en sikkerheds skyld

De ligger bestemt også gemt.. Men har det bare så dårligt med jeg ikke kan få kontakt til hende!!!

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

KarinaIda skriver:

Jeg står i den situation, at jeg for små 14 dage siden fik solgt en jakke over gul og gratis, personen som købte den gik min mail, sådan så vi kunne få udvekslet hvad hun skulle give og mit kontonummer hun skulle overfører pengene til... Så ca 1 uge efter, der kom pengene langt om længe ind på min konto, og det skrev jeg så til hende i en mail, og skrev hun skulll sende mig hendes adresse, så jeg kunne sende hende jakken... Men den mail har jeg aldrig fået svar på!! Og har skrevet til hende en million gange efter, for og få hendes adresse, sådan så hun kan få den jakke hun har betalt for...

Men der er bare ingen respons... Så nu står jeg med et x antal beløb på min konto for den jakke, med en jakke jeg ikk ved hvor skal sendes hen, og en følelse af, at jeg føler jeg "snyder" hende, selvom det jo ikke er det jeg gør...

Knus

kig på gul og gratis om hun har andre annoncer hvor du evt kan kontakte hende

Anmeld

21. september 2010

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Vil da sige at du har gjort hvad du kunne.
Jeg ville måske kontakte redaktionen på Gul og gratis og forhøre mig, hvad man gør i den slags situationer. Måske ligger de inde med et telefonnummer som de så kan ringe til og forhøre sig.
Og ellers så ville jeg jo nok lægge jakken væk i nogle måneder og vente og se tiden an. Dukker hun så ikke op, jamen så ville jeg nok sætte den til salg igen eller forære den til en genbrugsforretning. Så har du ikke tjent ekstra penge på den og din samvittighed kan være ren.

Kærligst
Sussie

Når ja, har da ikke tænkt på og kontakte redaktionen!!! Du siger noget

Men har det bare så dårligt med det, altså at jeg intet kontakt kan få til hende!!!

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Der kan jo være sket så meget i hendes liv, det ved man jo ikke.
Så tag du det bare roligt.

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

KarinaIda skriver:

eHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Knus

jeg ville nok bare overfører pengene tilbage og sælge jakke til en anden

Anmeld

21. september 2010

Mathilde

Hmm kan man evt få banken til at sende pengene retur?

Anmeld

21. september 2010

KarinaIda

mor-til-vanessa skriver:

jeg ville nok bare overfører pengene tilbage og sælge jakke til en anden

det kan jeg da ikke, kan jeg? altså overfører tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.