Ik mer sygdom tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2010

loppen82

Ih altså... nu var Maluca endelig blevet frisk oven på 1½ uges sygdom og var afsted torsdag og fredag i sidste uge.

Igår holdt hun så fri og skulle afsted idag MEN MEN MEN for det ikke skal være løgn har hun nu fået sig en omgang øjenbetændelse på BEGGE øjne... Imorges da hun vågnede kunne hun ik åbne øjnene for bare snask og hun begyndte straks at skrige, mors lille mus... Ka det sygdoms halløj ik godt snart stoppe. Jeg starter i praktik i Bilka på torsdag og har bare ikke tid til flere sygedage...

Ved ik hvad jeg ville med det indlæg andet end jeg havde bruge for at komme af med det...

Knus Loppen82 der synes hendes datter er godt ramt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor-til-vanessa

loppen82 skriver:

Ih altså... nu var Maluca endelig blevet frisk oven på 1½ uges sygdom og var afsted torsdag og fredag i sidste uge.

Igår holdt hun så fri og skulle afsted idag MEN MEN MEN for det ikke skal være løgn har hun nu fået sig en omgang øjenbetændelse på BEGGE øjne... Imorges da hun vågnede kunne hun ik åbne øjnene for bare snask og hun begyndte straks at skrige, mors lille mus... Ka det sygdoms halløj ik godt snart stoppe. Jeg starter i praktik i Bilka på torsdag og har bare ikke tid til flere sygedage...

Ved ik hvad jeg ville med det indlæg andet end jeg havde bruge for at komme af med det...

Knus Loppen82 der synes hendes datter er godt ramt.

stakkels dig/jer. 

føler med dig. sådan er det også herhjemme.

kæmpe 

Anmeld

21. september 2010

Vingummien

Ej hvor øv, håber det går hurtigt over igen

Anmeld

21. september 2010

twinboys

Øv altså aldrig rart når ens barn/ børn er syge...

Vi bruger bio- straht og eskimo 3 kids til vores drenge...

Det kan købes på apoteket og det har hjulpet os fra rigtig mange sygedage...'Måske det var en løsning???

Bio Strath styrker organismen, aktiverer kropsfunktionerne og fremmer organismens evne til at at udnytte næringsstofferne i kosten.

Bio Strath giver børn mere at stå imod med.

Eskimo-3-kids er et nyudviklet kosttilskud, som er sammensat af en blanding af 5 vigtige indholdsstoffer der har stor betydning for børns vækst.

Omega-3 fedtsyrer i form af naturlig, frisk og stabil fiskeolie. Fiskeolien i Eskimo-3 Kids er ikke kemisk koncentreret. Den er stabil, hvilket betyder at de naturlige antioxidanter - som går tabt under rensningen af fiskeolien for miljøgifte - tilsættes igen, så fiskeolien ikke harskner, hverken i eller uden for kroppen. Dette har stor betydning for effekten.
Omega-3 fedtsyrerne i Eskimo-3 Kids har, som følge af den høje stabilitet, en bedre effekt på koncentrationen af den vigtige fedtsyre DHA i hjernen og påvirker det enzymsystem som har betydning for indlæringen.

Eskimo-3 Kids er renset for tungmetaller og pesticider.
Omega-6 fedtsyrerne er også vigtige for kroppens funktion under barnets vækst. Omega-6 fedtsyrerne omdannes i kroppen til arakidonsyre, som har stor betydning for hjernens funktion.
Omega-9 fedtsyrer beskytter kroppens celler mod frie radikaler.
Forholdet mellem de forskellige fedtsyrer er nøje afbalanceret.
D-vitamin er nødvendig for en normal knogleudvikling i opvæksten.
E-vitamin er en af de vigtigste antioxidanter som beskytter olierne mod harskning og kroppens celler mod frie radikaler.

God bedring til bette mussen...

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

loppen82

twinboys skriver:

Øv altså aldrig rart når ens barn/ børn er syge...

Vi bruger bio- straht og eskimo 3 kids til vores drenge...

Det kan købes på apoteket og det har hjulpet os fra rigtig mange sygedage...'Måske det var en løsning???

Bio Strath styrker organismen, aktiverer kropsfunktionerne og fremmer organismens evne til at at udnytte næringsstofferne i kosten.

Bio Strath giver børn mere at stå imod med.

Eskimo-3-kids er et nyudviklet kosttilskud, som er sammensat af en blanding af 5 vigtige indholdsstoffer der har stor betydning for børns vækst.

Omega-3 fedtsyrer i form af naturlig, frisk og stabil fiskeolie. Fiskeolien i Eskimo-3 Kids er ikke kemisk koncentreret. Den er stabil, hvilket betyder at de naturlige antioxidanter - som går tabt under rensningen af fiskeolien for miljøgifte - tilsættes igen, så fiskeolien ikke harskner, hverken i eller uden for kroppen. Dette har stor betydning for effekten.
Omega-3 fedtsyrerne i Eskimo-3 Kids har, som følge af den høje stabilitet, en bedre effekt på koncentrationen af den vigtige fedtsyre DHA i hjernen og påvirker det enzymsystem som har betydning for indlæringen.

Eskimo-3 Kids er renset for tungmetaller og pesticider.
Omega-6 fedtsyrerne er også vigtige for kroppens funktion under barnets vækst. Omega-6 fedtsyrerne omdannes i kroppen til arakidonsyre, som har stor betydning for hjernens funktion.
Omega-9 fedtsyrer beskytter kroppens celler mod frie radikaler.
Forholdet mellem de forskellige fedtsyrer er nøje afbalanceret.
D-vitamin er nødvendig for en normal knogleudvikling i opvæksten.
E-vitamin er en af de vigtigste antioxidanter som beskytter olierne mod harskning og kroppens celler mod frie radikaler.

God bedring til bette mussen...

Majbritt

Ka man købe begge dele på apoteket?

Anmeld

21. september 2010

twinboys

loppen82 skriver:

Ka man købe begge dele på apoteket?

Jeps det kan man... Måske det er billigere over nettet, har jeg endnu ikke prøvet... Men det skal da prøves når jeg løber tør næste gang... øhhhh lige inden jeg løber tør...

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

loppen82

He he okay...

Er lidt i tvivl om jeg ska købe de øjendråber eller vi bare ska vaske dem... der var kun snask i øjnene i morges og nu her til middag hvor hun blev træt...

Lige nu sover hun og der er intet snask at se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.