Til jer med 2 børn mellem 0-3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Jules

Ja vi er dybt i vildrede med hensyn til klapvogn/søskendevogn!

Hvad har i gjort....???

Lillesøster er lige på trapperne og Viktor er lige fyldt 2 år. Han sover stadigvæk til middag og det bliver han jo nok ved med et års tid inu.

Viktor har en klapvogn. men vi bruger den nærmest aldrig da vi også har en paraplyklapvogn og den er noget nemmere at have med nu når vi stadigvæk ikke kan undvære barnevognen til hans middagslur. Med hensyn til plads i bilen kan vi nok godt klemme 2 paraplyklapvogne ind og en barnevogn. Syntes godt nok det er en svær en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Mumto3

Vi fik barn nr. 2 lige før den ældst blev 2 år. Vi købte en Ted af Philps dobbeltvogn, som IKKE er dobbelt!!!! Den fylder ingen ting. Der er plads til at baby kan ligge ned, og den store kan sidde op i et sædde der kan lægges lidt ned. Når baby er blevet større, kan man sætte to sæder i, så man har en dobbelt klapvogn. Den er super smart og nem at komme rundt med. Den er på tre hjul.

(faktisk har vi kørt med tre børn på den, da vi fik nr 3 da de to andre lige akkurat var blevet 2 og 4 år, og derfor ikke kunne gå særlig langt) .

Anmeld

21. september 2010

mor_sabina

Jeg venter nr. 2 til december så der bliver 20 mrd imellem dem og jeg planlægger at købe en easywalker duo, har allerede købt lift indsatsen til den ene side og så kan storebror sidde op i den anden side. Når vi skal på længere gåture tror jeg det bliver rart de begge kan sidde og man ikke skal døje med at slæbe dem.
Men ellers er jeg også blevet foreslået et søskendesæde til barnevognen og en ståplade!? Det er da ihvertfald en noget billigere løsning

Anmeld

21. september 2010

NatasjaL

der er 18 måneder imellem vores, vi har kun barnevogn til lillebror, da storesøster ikke har brugt hendes det sidste halve år

og når vi skal gå langt sidder hun bare ovenpå barnevognen

Anmeld

21. september 2010

Skouboe

Vi har købt en Teutonia tvillingebarnevogn til tøserne med tilhørende lift til Silja. Freja gider ikke sove hverkan i barnevogn eller klapvogn længere, så hende skal vi have en seng med til eller planlægge rundt om alligevel.

Hvis Viktor gider at sove i en barnevogn, kan I så ikke få ham til at sove i klapvognen også? Evt i en voksipose eller lign?

Anmeld

21. september 2010

Ida.

Vi købte en altanbarnevogn, så vi havde to barnevogne - altanvognen solgte vi så, da vi skulle flytte, da Annika stoppede med at sove middagslur der ellers har vi en tvillingeklapvogn, som vi ikke bruger længere, da Annika alligevel hellere vil gå - så den har jeg til salg herinde

Anmeld

21. september 2010

Anja

Vi har 15 mdr mellem to af vores børn og da købte vi en brugt Emmaljunga tvillinge kombivogn. Vi har været super glade for den.

Anmeld

21. september 2010

malo

Der er 20 måneder mellem mine. Vi har købt en Chariot Corsaire til to børn, som er en løbe/cykelvogn, da jeg primært skulle bruge den til transport til og fra vuggestue. Men man kan få sådan en blød lift (Baby Bivy) til den og så kan den store sidde op og den lille ligge i liften, spændt fast i vognen. Det har fungeret fint hele sidste vinter, og nu bruger jeg den som cykelvogn så vi har prøvet at slå to fluer med et smæk. Til ture hvor de begge skulle sove til middag, har vi tit kun slæbt barnevogn med, da de nemlig tit har skiftes til at sove til middag, og den lille kunne ligge i liften/voksien hvis barnevognen var "optaget". Og så havde vi et søskendesæde til barnevognen hvis vi skulle gå tur. Det har fungeret for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.