4 mdr. og vågner konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Henri84

De sidste 3 nætter har jeg stort set ikke sovet
Alberte er begyndt at vågne KONSTANT, 2-3 gange i TIMEN! Hun vågner med et hyl, og så skal hun ellers vugges i søvn, hvilket nogle gange tager bare et par min., andre gange 20-30 min.. En gang i mellem skal hun selvfølgelig også spise
I går (og også i dag ser det ud til) har hun stort set heller ikke sovet i løbet af dagen... I går tog hun lige 50 min. ca, afbrudt af 2 opågninger hvor hun måtte vugges i søvn, i løbet af hele dagen
Hun er forkølet og nogle af opvågningerne er pga. hoste, men langt langt fra alle! Hvad sker der lige for hende? Hvad kan jeg gøre?
Er bare en smule træt efter 3 døgn næsten uden søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Det kunne måske tyde på, at hun ikke længere kan blive mæt af mælken, men i stedet er klar til at starte på grød

Anmeld

21. september 2010

Henri84

Hun er startet på grød, og får 2 måltider om dagen, da hun en måneds tid var vågnet for at spise ca. 1 gang i timen startede vi lidt tidligt..

Anmeld

21. september 2010

Jetjen

Vi oplevede næsten det samme med vores lille pige for en måneds tid siden. Der skyldtes det tryk i ørene pga. forkølelse. Det er superhårdt men krydser fingre for at det går over for din og Albertes skyld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.