igår var vi lige til 2 svanger hos læge(inden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Isabella_mor

Og det gik fint.. jeg fortalte at jeg har været indlagt TO gange pga forstoppelse og at jeg i den forbindelse var holdt op med at tage mine jernpiller.. hun valgte derfor at måle min blodprocent og hun kom tilbage og sagde at det var rigtig flot at jernprocenten var over 7  (som kvinder skal have) nu hvor jeg ikke har taget mine piller siden jeg var i 14 uge sådan ca.. (er i 25 uge nu)

mit blodtryk var fint. og min mave var fin. blev målt 24 cm fra bækken til navlen, og så hørte vi den lille fiskekutter inde i min mave  jeg har en dejlig lille sund dreng derinde og det er bare fantastisk...

dog sagde hun at min urin var meget koncentræret, men at hvis jeg bare drak nok væske (hvilket jeg gerne vil indrømme at det er jeg ikke så god til) så skulle det nok gå.. alt det andet var fantastisk...  så nu skal jeg først derop igen om 7 - 8 ugers tid..  

TIDEN FLYVER AFSTED...  BLIV NU BARE JANUAR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Silas&Mille

isabellamor skriver:

Og det gik fint.. jeg fortalte at jeg har været indlagt TO gange pga forstoppelse og at jeg i den forbindelse var holdt op med at tage mine jernpiller.. hun valgte derfor at måle min blodprocent og hun kom tilbage og sagde at det var rigtig flot at jernprocenten var over 7  (som kvinder skal have) nu hvor jeg ikke har taget mine piller siden jeg var i 14 uge sådan ca.. (er i 25 uge nu)

mit blodtryk var fint. og min mave var fin. blev målt 24 cm fra bækken til navlen, og så hørte vi den lille fiskekutter inde i min mave  jeg har en dejlig lille sund dreng derinde og det er bare fantastisk...

dog sagde hun at min urin var meget koncentræret, men at hvis jeg bare drak nok væske (hvilket jeg gerne vil indrømme at det er jeg ikke så god til) så skulle det nok gå.. alt det andet var fantastisk...  så nu skal jeg først derop igen om 7 - 8 ugers tid..  

TIDEN FLYVER AFSTED...  BLIV NU BARE JANUAR

Har det på helt samme måde... BLIV JANUAR SNART!!!!

Er selv 24+6 idag og alt er også helt som det skal være

Anmeld

21. september 2010

Isabella_mor

MoriSverige skriver:

Har det på helt samme måde... BLIV JANUAR SNART!!!!

Er selv 24+6 idag og alt er også helt som det skal være

tænk hvis man bare kunne få en pille så man kunne sove helt til januar og så vågne op når ungen vil ud... det kunne være dejligt... men så går man også glip af den store mave og alt det der medfølger til at komme længere hen i graviditeten. men 15 uger er LÆNGE...

Anmeld

21. september 2010

Silas&Mille

isabellamor skriver:

tænk hvis man bare kunne få en pille så man kunne sove helt til januar og så vågne op når ungen vil ud... det kunne være dejligt... men så går man også glip af den store mave og alt det der medfølger til at komme længere hen i graviditeten. men 15 uger er LÆNGE...

Ja 15 uger er alt for længe.

Er glad for jeg både har fødselsdag, jul og en tur til DK at se frem til i mellem tiden.

Anmeld

21. september 2010

Isabella_mor

ja jeg har også fødselsdag og julen og sådan noget...  det er nu meget hyggeligt...  der er faktisk en del at se til. så lige pludselig så er tiden gået og man har en lille bæbs i armene i stedet ..

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Dejligt Godt du er på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.