15 mdr. og vægttab - er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2010

CamiRon

Har lige, her til morgen, haft Emma på vægten og hun vejer 10,7 kg. Da jeg vejede hende sidst for omkring 1-1½ mdr. siden vejede hun 11,8 kg.  Hun har altså tabt sig 1 kg!!  Hun er begyndt at gå her for ca. 1 mdr. siden og jeg tænker lidt om det er det? Men er 1 kg. ik meget at tabe sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Eliza/lykke

CamiRon skriver:

Har lige, her til morgen, haft Emma på vægten og hun vejer 10,7 kg. Da jeg vejede hende sidst for omkring 1-1½ mdr. siden vejede hun 11,8 kg.  Hun har altså tabt sig 1 kg!!  Hun er begyndt at gå her for ca. 1 mdr. siden og jeg tænker lidt om det er det? Men er 1 kg. ik meget at tabe sig?

Jeg ville nok mene, at det er hendes aktivitet, som gør, at hun har tabt sig.

Trives hun ellers? Er glad? Sover om natten og spiser fint? Hvis ja, ville jeg slet ikke bekymre mig

Anmeld

21. september 2010

CamiRon

Tak for dit svar - jeg skal nok ikke bekymre mig så for hun trives fint, humøret er godt og hun sover ok.

Anmeld

21. september 2010

Eliza/lykke

CamiRon skriver:

Tak for dit svar - jeg skal nok ikke bekymre mig så for hun trives fint, humøret er godt og hun sover ok.

Så ville jeg ikke gøre noget ved det:-)

Mennn jeg ville nok veje hende igen om en måned. Bare for at sikre mig, at hun ikke har tabt sig mere. Men det har hun ikke.

Dejligt med en pige på den alder - de er så søde i den alder

Anmeld

21. september 2010

CamiRon

Det vil jeg gøre - veje hende igen om en måned!

Ja hun har en fantastisk alder lige nu, der sker så meget og hun finder ud af at hun kan så mange ting! Det er sjovt at se på!

Anmeld

21. september 2010

Eliza/lykke

CamiRon skriver:

Det vil jeg gøre - veje hende igen om en måned!

Ja hun har en fantastisk alder lige nu, der sker så meget og hun finder ud af at hun kan så mange ting! Det er sjovt at se på!

Det glæder vi også rigtig meget til herhjemme........... der går lige noget tid . Men før vi får set os om, er det jul - og pludselig står man med minus på kontoen i januar - og så bliver det vinterferie og pludselig er det maj, hvor min datter er fra. Så bliver hun et år..............

Men det er en super dejlig alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.