forkølet - 4 mdr - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

patella

Jeg vil bare lige tilføje - vedr. næsesuger - at jeg fik anbefalet at købe den Babysam har, da det rør man stikker op i næsen er bøjeligt, dvs man kommer ikke til at beskadige det indvendige af næsen, når lille bebs pludselig flytter hovedet... Med dem med det stive rør, kommer man hurtigt til at kradse på næsevæggen og det er jo meget ømfindtligt (staves) Den kostede vidst kun 39 kr. og virker ellers nøjagtig som de andre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

Hey girls...

Villads er blevet vildt forkølet - han vågner hele tiden og græder, da han ikke kan få luft igennem næsen. Vi har sprayet med saltvand, men er der andet man kan gøre? Kan ikke holde det ud, da min anden søn jo også gerne vil have opmærksomhed og sidde hos mig...

Jeg ved godt det lyder helt åndssvagt, men et råd er et råd Min SP sagde at noget af det bedste faktisk var modermælk, at drypper et par dråber i næsen på barnet skulle gøre de kunne få vejret igen. Jeg prøvede det på Mikkel da han var 3 mrd og jeg synes nu det virkede.

God bedring

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chalala85 skriver:

Jeg ved godt det lyder helt åndssvagt, men et råd er et råd Min SP sagde at noget af det bedste faktisk var modermælk, at drypper et par dråber i næsen på barnet skulle gøre de kunne få vejret igen. Jeg prøvede det på Mikkel da han var 3 mrd og jeg synes nu det virkede.

God bedring

det er ikke åndssvagt.. det virker

Laura har også lige været forkølet (sammen med os andre) og hun fik modermælk i næsen og et par dage fik en kamillethe med en anelse sukker i.. Hun kom sig forbløffende hurtigt

god bedring med ham, søde!

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

Caroline86 skriver:

Laura har også lige været forkølet (sammen med os andre) og hun fik modermælk i næsen og et par dage fik en kamillethe med en anelse sukker i.. Hun kom sig forbløffende hurtigt

Hehe så er jeg ikke den eneste der har prøvet det Fedt..

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Chalala85 skriver:

God bedring

MODERMÆLK!!!! åååhhhh gud... det kan jeg jo ikke skaffe!! ha ha ha. Men tak for rådet

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

jeg skal sååå meget ned og købe kamille og en næsesuger  taaak!!!

Anmeld

21. september 2010

Malene84

patella skriver:

Jeg vil bare lige tilføje - vedr. næsesuger - at jeg fik anbefalet at købe den Babysam har, da det rør man stikker op i næsen er bøjeligt, dvs man kommer ikke til at beskadige det indvendige af næsen, når lille bebs pludselig flytter hovedet... Med dem med det stive rør, kommer man hurtigt til at kradse på næsevæggen og det er jo meget ømfindtligt (staves) Den kostede vidst kun 39 kr. og virker ellers nøjagtig som de andre. 

åh har desværre ikke bil... men det lyder smart!! tak for dit råd

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

MODERMÆLK!!!! åååhhhh gud... det kan jeg jo ikke skaffe!! ha ha ha. Men tak for rådet

Ahhh øv da også. Nåh men du fik da et råd hehe. så må du frem med en næsesuger..

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

jeg skal sååå meget ned og købe kamille og en næsesuger  taaak!!!

og en liiiiille smulle sukker i virker smertestillende så du ikke behøver have gang i panodil

Anmeld

21. september 2010

Millesmammi

Chalala85 skriver:

God bedring

det fik jeg også afvide! min sp sagde det var det allerbedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.