Offer for Danmarks med røvdårlige morgen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Valle81

Ja det er mig.

Starte med t jeg vågner kl 0413 og kan bare ikke falde i søvn igen - hvilket pisser mig af da mit vækkeur først ringer kl 0630:0(

Nå men Kenny skal op 0430 så da han vågner ligger vi og snakker lidt og han tager afted på arbejde. Jeg falder i søvn vågner da vækkeuret ringer og vi kommer op og Asta kommer i skole.

Da i kommer hjem Anton og jeg putter jeg ham i barnevogen - han falder i sævn og yes nu skal jeg have lidt morgenmad. Rister to kryderboller og smører en med pålægschokolade og en med spegepølse:0) Nam nam - skal have noget at drikke og nu starter det sjove - NOT:0)

Beslutter mig for at tage et glas Cola - jeps du læste rigtigt:0) Hælder op og tager min tallerken og glas og skal til at gå fra køkkenet.

Men så FUCK da lige også - jeg knalder glasset ind i håndtager på køleskabet glaset flyver ud af hånden vender rundt i luften og lader med bunden nedaf i skuffen med alt vores madragelse som er åben under køleskabet.

Sprøjt splash osv - der er abre COLA OVERALT i mit køkken - op og ned af alle låger - op af vægge og radiatorer - gulvet har fået brune pletter og skuffen sejler - så knækbrød - figenpålæg ris osv har fpludselig fået colasmag. Ej jeg bliver bare så gal og tænker dit forbandede fjols - men nu kommer prikken over i'et.

Inden jeg stillede Anton ud på terassen tog jeg vasketøjet ind - og havde stilt det i køkkenet- for det skulle da lige lægges sammen - troede jeg - det skal så vaskes igen - en hvis vaske med colapletter.

Så kan jeg fandmer lære det - ikke drrikke cola om morgenen.

ØV BØV

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

bagger26

hehehehehehe åhhh nej... Og det kommer bare til at tage langtid at rydde op efter.. Måske jeg også skal vente lidt med colaen idag

Anmeld

21. september 2010

CamiRon

Hehehe Det er skide svært at lade være med at grine, for når man læser det er det jo fantastisk komisk! Men sikke en morgen for dig! Altid noget at Anton sov så han ikke også blev plettet.

Anmeld

21. september 2010

Karina84

Haha hvor er du altså uheldig, cola kan være det mest klistrede stads!! Du får lige en  og så kan dagen da kun blive bedre efter det uheld!

Anmeld

21. september 2010

Maise

Valle81 skriver:

Ja det er mig.

Starte med t jeg vågner kl 0413 og kan bare ikke falde i søvn igen - hvilket pisser mig af da mit vækkeur først ringer kl 0630:0(

Nå men Kenny skal op 0430 så da han vågner ligger vi og snakker lidt og han tager afted på arbejde. Jeg falder i søvn vågner da vækkeuret ringer og vi kommer op og Asta kommer i skole.

Da i kommer hjem Anton og jeg putter jeg ham i barnevogen - han falder i sævn og yes nu skal jeg have lidt morgenmad. Rister to kryderboller og smører en med pålægschokolade og en med spegepølse:0) Nam nam - skal have noget at drikke og nu starter det sjove - NOT:0)

Beslutter mig for at tage et glas Cola - jeps du læste rigtigt:0) Hælder op og tager min tallerken og glas og skal til at gå fra køkkenet.

Men så FUCK da lige også - jeg knalder glasset ind i håndtager på køleskabet glaset flyver ud af hånden vender rundt i luften og lader med bunden nedaf i skuffen med alt vores madragelse som er åben under køleskabet.

Sprøjt splash osv - der er abre COLA OVERALT i mit køkken - op og ned af alle låger - op af vægge og radiatorer - gulvet har fået brune pletter og skuffen sejler - så knækbrød - figenpålæg ris osv har fpludselig fået colasmag. Ej jeg bliver bare så gal og tænker dit forbandede fjols - men nu kommer prikken over i'et.

Inden jeg stillede Anton ud på terassen tog jeg vasketøjet ind - og havde stilt det i køkkenet- for det skulle da lige lægges sammen - troede jeg - det skal så vaskes igen - en hvis vaske med colapletter.

Så kan jeg fandmer lære det - ikke drrikke cola om morgenen.

ØV BØV

Knus

Hjælper det lidt hvis jeg også indrømmer at jeg har drukket cola, light vel og mærket til morgen??

ja de dage skal man bare glemme

Anmeld

21. september 2010

Dictes mor

jeg garanterer dig at min var dårligere

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nååååh, det er DERFOR man ikke må drikke cola om morgen

Anmeld

21. september 2010

Jones

Og hvad kan man så lære af det? - drik ikke cola om morgenen, hverken din krop eller dine køkkenlåger har godt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.