Ja det er mig.
Starte med t jeg vågner kl 0413 og kan bare ikke falde i søvn igen - hvilket pisser mig af da mit vækkeur først ringer kl 0630:0(
Nå men Kenny skal op 0430 så da han vågner ligger vi og snakker lidt og han tager afted på arbejde. Jeg falder i søvn vågner da vækkeuret ringer og vi kommer op og Asta kommer i skole.
Da i kommer hjem Anton og jeg putter jeg ham i barnevogen - han falder i sævn og yes nu skal jeg have lidt morgenmad. Rister to kryderboller og smører en med pålægschokolade og en med spegepølse:0) Nam nam - skal have noget at drikke og nu starter det sjove - NOT:0)
Beslutter mig for at tage et glas Cola - jeps du læste rigtigt:0) Hælder op og tager min tallerken og glas og skal til at gå fra køkkenet.
Men så FUCK da lige også - jeg knalder glasset ind i håndtager på køleskabet glaset flyver ud af hånden vender rundt i luften og lader med bunden nedaf i skuffen med alt vores madragelse som er åben under køleskabet.
Sprøjt splash osv - der er abre COLA OVERALT i mit køkken - op og ned af alle låger - op af vægge og radiatorer - gulvet har fået brune pletter og skuffen sejler - så knækbrød - figenpålæg ris osv har fpludselig fået colasmag. Ej jeg bliver bare så gal og tænker dit forbandede fjols - men nu kommer prikken over i'et.
Inden jeg stillede Anton ud på terassen tog jeg vasketøjet ind - og havde stilt det i køkkenet- for det skulle da lige lægges sammen - troede jeg - det skal så vaskes igen - en hvis vaske med colapletter.
Så kan jeg fandmer lære det - ikke drrikke cola om morgenen.
ØV BØV
Knus
Anmeld