kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Sabina92

Jeg har bestilt en kønsscanning til på lørdag, men jeg er så møg nervøs tænk nu hvis det lille hjerte er stoppet med at slå, eller noget. Kan slet ikke forstå jeg skal være så nervøs når jeg har set den er der og vokser sig stor  Men alligevel er jeg nervøs.

Hvordan tackle i jeres nervøsitet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Missi

Jeg tror det er meget normalt at man er nervøs indtil det øjeblik man mærker spark hver dag

Jeg er nervøs hele tiden og har det været hele vejen igennem. Tror ikke man kan takle det ordenligt. har hvertfald ikke fundet nogen måde endnu

Jeg skal til mit andet jordmor tjek i dag, jeg er 21+6 og jeg syntes ikke rigtig jeg sån for alvor kan mærke noget, ingen bobler eller spark (ved heller ikke hva jeg skal ligge mærke til, er mit første barn), er så nervøs for at hun ikke kan høre noget.

Anmeld

21. september 2010

Sabina92

Missi skriver:

Jeg tror det er meget normalt at man er nervøs indtil det øjeblik man mærker spark hver dag

Jeg er nervøs hele tiden og har det været hele vejen igennem. Tror ikke man kan takle det ordenligt. har hvertfald ikke fundet nogen måde endnu

Jeg skal til mit andet jordmor tjek i dag, jeg er 21+6 og jeg syntes ikke rigtig jeg sån for alvor kan mærke noget, ingen bobler eller spark (ved heller ikke hva jeg skal ligge mærke til, er mit første barn), er så nervøs for at hun ikke kan høre noget.

jaa, men puha jeg er bange, /;

- Glæder mig till jeg kan mærke noget hver dag

Anmeld

21. september 2010

Sabina92

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.