The Expendables

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Sabrina2014

Hej piger :-)

Er der nogle herinde, der har set filmen - The Expendables?

Jeg ville gerne høre lidt mere om den nemlig, om den er god osv. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Ox.

Det er en 100% drengerøvs film, but I love it! (Har dog altid kunne lide dens slags film)

Der er action stort set hele vejen igennem, og alle de fede gamle skuespillere samlet i eén film, og som jeg så i actionfilm igennem hele min opvæskt, i min verden, forstår jeg slet ikke alt den kritik den har fået ihvertfald!

Anmeld

21. september 2010

Koen.

Jeg er normalt ikke til action, men den er blevet en af mine ynglings film Den er SÅ fed og der er en kanon humor samtidig

Anmeld

21. september 2010

Ox.

lillespurv20 skriver:

Jeg er normalt ikke til action, men den er blevet en af mine ynglings film Den er SÅ fed og der er en kanon humor samtidig

Helt enig!

[Hold da op nogle stavebommerter jeg lavede før ] hehe ...

Anmeld

21. september 2010

Mimic

Den er SUPER fed, har aldrig rigtigt været til actionfilm, men den her er blevet favorit filmen, der er fuld knald på fra første sekund og der er en god humor hele vejen igennem

kan VARMT anbefales

Anmeld

21. september 2010

Koen.

Sussie&Lilje skriver:

Helt enig!

[Hold da op nogle stavebommerter jeg lavede før ] hehe ...

Var sådan lidt da manden slæbte mig med til action film på vores kæreste aften, men blev vildt posetivt overrasket

man staver ikke altid lige godt tidlig om morgenen

Anmeld

21. september 2010

Ox.

lillespurv20 skriver:

Var sådan lidt da manden slæbte mig med til action film på vores kæreste aften, men blev vildt posetivt overrasket

man staver ikke altid lige godt tidlig om morgenen

Nej hehe - har været oppe siden 5.30 for at få bettepigen i dagpleje inden jeg skal på arbejde, så det går lidt stærkt indimellem ...

Nej, havde ikke de store forhåbninger til den efter at have set alt kritikken, men den er ganske ganske udemærket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.