Hjælp mig lige lidt her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2010

fit_fys

Har lige et spørgsmål...

Ved godt jeg kan lyde lidt paranoid/overopmærksom, men here goes:

I dag gik slimproppen... Jeg tog hjem efter skole og slappede helt af. Her til aften er jeg begyndt at have plukveer i rap (føles som en lang plukve), ondt i lænden og ondt i maven...

Det er ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud, slet ikk, sidder i sofaen og slapper af. Får dog mere ondt når jeg går rundt...

Vil virkelig ikke lyde paranoid og som om jeg er vildt utålmodig efter en fødsel, men har ikke rigtig haft det sådan her før...

Nogen der kan hjælpe?

Tine 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Low

T.K. skriver:

Har lige et spørgsmål...

Ved godt jeg kan lyde lidt paranoid/overopmærksom, men here goes:

I dag gik slimproppen... Jeg tog hjem efter skole og slappede helt af. Her til aften er jeg begyndt at have plukveer i rap (føles som en lang plukve), ondt i lænden og ondt i maven...

Det er ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud, slet ikk, sidder i sofaen og slapper af. Får dog mere ondt når jeg går rundt...

Vil virkelig ikke lyde paranoid og som om jeg er vildt utålmodig efter en fødsel, men har ikke rigtig haft det sådan her før...

Nogen der kan hjælpe?

Tine 34+6

Når du kun er 34+6 så ville jeg anbefale at ringe til fødegangen.. så kan i evt få bekræftet om alt er som det skal være

Anmeld

20. september 2010

B&J

Jeg vil nok også lige ringe og få en tjekker bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

20. september 2010

sandratobias

Ville nok ringe og få det tjekket...

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Din slimprop kan gå og og så gendanne sig mange gange inden det er tid, og mange plukveer er meget almindeligt i den sidste del af graviditeten, da kroppen øver sig og trøner i at skulle føde...

Anmeld

20. september 2010

82Miraklet

Slimpropen kan gå af flere omgange, men jeg syntes at når du samme dag som slimpropen er gået får tiltagende plukkeveer og du ikke er længere henne skal kontakte fødegangen så det lige kan blive undersøgt om det måske er fødslen eller bare tiltagende plukkeveer da du er nået så langt i din graviditet...

Anmeld

20. september 2010

fit_fys

Tak for jeres hurtige svar..

Tror egentlig også det er kroppen der forbereder sig, synes bare det begyndte at føles anderledes. Det er aftaget lidt nu, så tror jeg venter med at ringe til hvis det bliver værre igen.. Smutter i seng og får slappet godt og grundigt af, så må jeg se om det bliver vedre i morgen...

Tak for hjælpen piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.