Det gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anonym trådstarter

Hej der ude.

Jeg fik i dag sindsygt ondt lige under mine ribben i højre side og lidt ud i siden i højre side. Det var som at have sidestik og man bliver ved med at løbe og så bare 10 gange værre. Det gjorde utolig ondt, efter et par timer gik det over.

nogen der har prøvet det? er 20 uger henne,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

LRJ

Anonym skriver:

Hej der ude.

Jeg fik i dag sindsygt ondt lige under mine ribben i højre side og lidt ud i siden i højre side. Det var som at have sidestik og man bliver ved med at løbe og så bare 10 gange værre. Det gjorde utolig ondt, efter et par timer gik det over.

Det normalt jeg døjede rigtigt meget af det.. Det er "bare" barnet der trykker deroppe, ellers er det fordi dine organer trykker deroppe det var begge dele ved mig, Plus det var min datters ynglings sted at sparke

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Hej der ude.

Led af præcis det samme som dig og det gør SÅ FORBANDET ONDT!

Min læge mente det var en muskel der var kommet op i klemme mellem ribbene nu hvor der skulle gøres plads til baby derinde.. Jeg fik det da jeg var i uge 24 og havde det stortset til fødslen dog meget mget slem fra 24 til 36 og derefter forsvandt mange af smerterne.. men i de 12 uger kunne jeg ikke særlig meget så den tid brugte jeg på sofaen..

krammer til dig, håber det går hurtigere væk end mit gjorde

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det normalt jeg døjede rigtigt meget af det.. Det er "bare" barnet der trykker deroppe, ellers er det fordi dine organer trykker deroppe det var begge dele ved mig, Plus det var min datters ynglings sted at sparke

Tosse unge så, for av av av. Troede ikke at den allerede kunne bevæge sig der op

Anmeld

20. september 2010

LRJ

Anonym skriver:

Tosse unge så, for av av av. Troede ikke at den allerede kunne bevæge sig der op

Jo jo der sad min datter helt oppe ved MD dengang så det kan de godt men Ondt gør det, der er ikk andet for at holde pauser når det sker

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

MaleneF skriver:

Led af præcis det samme som dig og det gør SÅ FORBANDET ONDT!

Min læge mente det var en muskel der var kommet op i klemme mellem ribbene nu hvor der skulle gøres plads til baby derinde.. Jeg fik det da jeg var i uge 24 og havde det stortset til fødslen dog meget mget slem fra 24 til 36 og derefter forsvandt mange af smerterne.. men i de 12 uger kunne jeg ikke særlig meget så den tid brugte jeg på sofaen..

krammer til dig, håber det går hurtigere væk end mit gjorde

Malene, mor til Simon 08.05.2010

Mange tak, det kan jeg bedre forstå hvis der er noget der har sat sig fast. Det kom nemlig også ret pludselig. Må håbe det ikke blever så slemt igen.

Uh det må godt nok ikke have været sjovt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.