Snack

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Mussen2

Jeg synes det er svært at finde på snack og nemme mellem måltider. Bruger mest frugtstængr, diverse grøntsaget, ostehaps og rosiner.

Har i forslag til andre gode, sunde ting? Har ikke brugt mælkesnitte og sådan, da jeg helst undgår tilsætningsstoffer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

iris-mor

Vi bruger riskiks, knækbrød, havrefras (ikke de rug når det er snack), så har jeg for det meste hjemmebagte ting i fryseren som lige får en tur i microen, fx pølsehorn, boller med frugt eller grønt og nogle indiske brød med ærter. Nogle gange bager jeg noget lignende grichini (staves?) til hendes madpakke i stedet for cheese dippers.

Men ellers grønsagsstave med dip, det er altid et hit.

Velbekommen

ida

Anmeld

20. september 2010

Mussen2

iris-mor skriver:

Vi bruger riskiks, knækbrød, havrefras (ikke de rug når det er snack), så har jeg for det meste hjemmebagte ting i fryseren som lige får en tur i microen, fx pølsehorn, boller med frugt eller grønt og nogle indiske brød med ærter. Nogle gange bager jeg noget lignende grichini (staves?) til hendes madpakke i stedet for cheese dippers.

Men ellers grønsagsstave med dip, det er altid et hit.

Velbekommen

ida

ja, selvfølgelig!!! Minipizza, og pølsehorn og sådan... Jeg må i  gang med ta bage igen. det er sørme lang tid siden. De lyder spændnde de indiske brød er det ala nan?

Andre forslag til ting man kan købe

Anmeld

25. september 2010

iris-mor

Nej de indiskebrød, tror jeg nok de er,- er med ærtefyld smagt til med hvidløg og kardemomme. Nemme at lave og smager vildt godt, og anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.