SOS... tandproblemer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2010

loppen82

SOS... min datter har en kindtand på vej og der hvor den er på vej er det hævet og gør ondt.

Hvad ka vi gre for at lindre smerten? Har ingen dolodent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

sandratobias

Tænkte lidt en lille isterning..

Anmeld

20. september 2010

Mussen2

loppen82 skriver:

SOS... min datter har en kindtand på vej og der hvor den er på vej er det hævet og gør ondt.

Har hørt det kan hjælpe at smøre lidt panodil på stedet - håber du får sovet i nat

Anmeld

20. september 2010

Sjl-msl-Mkl

is eller noget pernodil junior..

Anmeld

20. september 2010

loppen82

Mussen2 skriver:

Har hørt det kan hjælpe at smøre lidt panodil på stedet - håber du får sovet i nat

det der flydende panodil?

Anmeld

20. september 2010

millesofie

jeg har købt noget på apoteket der hedder aftamed og det udretter mirakler

her i går nat (efter en mindre uges søvnløshed) gav jeg min pige lidt panodil junior og gnubbede noget aftamed på hendes kommede tand og så fik jeg 6 timer i træk yes

held og lykke

Anmeld

20. september 2010

Mussen2

loppen82 skriver:

ja, nemlig. Har selv næsten lige været igennem 3 kindtænder Så søgte alverdens råd- og faldt over dette.

Det var en hård tid herhjemme. Jeg har de der gummedråber, som jeg smører med og s får hun panidil flydende, hvis hun ikke kan sove. Prøvede selv at smører panodil på uden held, men fandt ud af at jeg havde smurt et forkert sted - jeg troede det var en tand, som var på vej ud, som gjorde ondt. istedet var det endnu en kindtand på vej. det er jo enormt svært at få lov til at tjekke munden minutiøst, særligt når de har ondt.

Anmeld

20. september 2010

loppen82

Mussen2 skriver:

ja, nemlig. Har selv næsten lige været igennem 3 kindtænder Så søgte alverdens råd- og faldt over dette.

Det var en hård tid herhjemme. Jeg har de der gummedråber, som jeg smører med og s får hun panidil flydende, hvis hun ikke kan sove. Prøvede selv at smører panodil på uden held, men fandt ud af at jeg havde smurt et forkert sted - jeg troede det var en tand, som var på vej ud, som gjorde ondt. istedet var det endnu en kindtand på vej. det er jo enormt svært at få lov til at tjekke munden minutiøst, særligt når de har ondt.

Okay... det må prøves. er løbet tør for gummedråber MEN de hjalp stortset heller ikke på hende...

Anmeld

20. september 2010

Mira0911

loppen82 skriver:

Bidering...  gummidråber fra matas..

Anmeld

20. september 2010

Laulund87

loppen82 skriver:

Du kan også købe panodil i stikpille form, så er du sikker på hun får det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.