Av av av.. Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2010

grinny

.. Skal vi kvinder gå igennem så megen smerte bare fordi vi gerne have en baby? Smerten hver gang mens kommer, smerten ved kun at se en streg? Smerter når man har ÆL, smerter når man har mens! Men ikke mindst se smerten i mine skønne kæreste's øjne hver gang mens kommer. Lige meget hvor mange gange jeg fortæller ham, at der kan gå helt op til et år, beskylder han sig selv hver gang! Han er sikker på at det er ham der er noget galt med og hvor har jo bare ondt af ham! Han ønsker så brændende at jeg bliver gravid, og synes det er så uretfærdigt at alle andre vi kender bliver så hurtig gravide, når vi nu har ventet i 7 måneder!

Hvorfor kan man ikke bare få hvad man ønsker?

Havde lige brug for at få det hele ud (sidder nemlig med UTROLIG stærke ÆL smerter )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Sujan

Føler med dig... Det er skide hårdt.. Lider selv af stærke smerter ved ÆL.. og så er det altså nogle gange lidt svært at have sex.. ja sådan har jeg det i hvert fald.. og stærke smerter ved mens.. Men intet gør jo så ondt som når man måned efter måned ser at der ikke er sket noget... Vi har altid haft det sådan at det skal nok komme.. Men det gør det bare ikke.. og nu kan jeg mærke på kæresten at han er påvirket af det.. ER BARE SÅ HÅRDT

Så ja jeg har en tid ved lægen på torsdag for nu vil jeg gerne have svar. Ville da ønske det ville ske uden hjælp men nogle gange må man vel bare acceptere at det gør det måske ikke i mit tilfælde

Vil bar lige sende dig en og sige at vi er flere der har det på nøjagtig samme måde

Sussi
Prøver på 17 måned

Anmeld

20. september 2010

grinny

Sujan skriver:

Føler med dig... Det er skide hårdt.. Lider selv af stærke smerter ved ÆL.. og så er det altså nogle gange lidt svært at have sex.. ja sådan har jeg det i hvert fald.. og stærke smerter ved mens.. Men intet gør jo så ondt som når man måned efter måned ser at der ikke er sket noget... Vi har altid haft det sådan at det skal nok komme.. Men det gør det bare ikke.. og nu kan jeg mærke på kæresten at han er påvirket af det.. ER BARE SÅ HÅRDT

Så ja jeg har en tid ved lægen på torsdag for nu vil jeg gerne have svar. Ville da ønske det ville ske uden hjælp men nogle gange må man vel bare acceptere at det gør det måske ikke i mit tilfælde

Vil bar lige sende dig en og sige at vi er flere der har det på nøjagtig samme måde

Sussi
Prøver på 17 måned

Jeg håber snart det sker for jer. Selvfølgelig ville det være rart hvis det kunne ske naturligt, men håber det for jer bliver det helt rigtige valg at få hjælp. Det er mange måneder i har prøvet nu, og jeg føler virkelig med jer. Jeg ved hvordan det er efter 7 måneder, kan slet ikke forstille mig hvor skuffende mens må være efter 17 måneder.

virkelig meget for at i snart kan få jeres ønskebaby

Anmeld

21. september 2010

Karina p

Sender dig masser af ved selv hvor frustrerende det er - prøver selv på 8. måned og er blevet overhalet af to meget nære veninder og her sker bare ingenting!  

Sender dig og alle andre der er igang med babyprojekt MASSER af babystøv og håber vi alle snart står med en postiv test i hånden

mange hilsner Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.