Tror i jeg kan tage en test på fredag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Pige1984

Tror i jeg kan tage en test på fredag?

Jeg tisser 6-7 gange om dagen og det plejer jeg bare ikke og jeg har mens lignede smerter og jeg er mega oppustet  Og så får jeg små kvalme ture i løbet af dagen 

Så jeg gad godt at vide om der er noget 

Jeg havde ÆL 15 og 16 september.

Og sidst jeg testede positiv som så ende i en SA havde jeg ÆL 9 og 10 juli og testede positiv den 23 juli og havde en SA den 1 august (5+2) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Happiness

Hvis jeg var dig ville jeg nok vente de 14 dage efter ÆL, så er skuffelsen heller ikke så stor, hvis nu ægget ikke sætter sig fast. (mener man kan teste positiv, selv om ægget ikke har sat sig..)

Jeg havde selv ÆL den dag, og venter (men det er sgu svært, har haft niv i mavsen, og små kvalme)... Men har besluttet at vente og tester først d. 30... Håber bare jeg kan holde det!

Men pøj pøj med det! Håber den er der, og det ikke ender som sidst!

Anmeld

21. september 2010

AnneCatrine

jeg tror også jeg ville vente lidt hvis jeg var dig :-))) så du måske får et mere sikkert svar, men på den anden side, man kan jo ikke rigtigt tage for mange vel smiler,....

kender det godt man kan næsten ikke vente

Anmeld

21. september 2010

kkk

Hæ hæ, det fornuftige svar er selvfølgelig at du skal vente, men hvis du var mig så ville du bare teste løs en gang om dagen fra 8-10 dage efter formodet ægløsning/befrugtning, og så selvfølgelig tage alle de forbehold der skal tages for de resultater som testene viser. Du kan jo ikke regne med at testen kan vise et positivt resultat før efter udebleven mens. Her er det økonomi der styrer antallet af testdage - der er jo grænser for hvor mange penge jeg gider at spytte ud på de der tests .

Hvis testen viser positiv før tid, så er du jo gravid til det modsatte er bevist! Jeg har først rigtig testdag imorgen, men har allerede været gravid i flere dage - det er en skøøøn følelse, som jeg ikke ville undvære, heller ikke selvom det måske viser sig at gå galt i løbet af de næste uger. Lige nu er jeg bare glad.

for at du og alle andre herinde snart finder de magiske to streger!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.