Apnø madras sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.369 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september 2010

LouiseNielsen

Jeg har en apnø madras til salg.... Kun brugt få mdr, så den er i rigtig god stand og 100% loyal....

Forebyg vuggedød, vær tryk når baby sover og gør en go handel...

Pris: 500 kr....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

misslea

LouiseNielsen skriver:

Jeg har en apnø madras til salg.... Kun brugt få mdr, så den er i rigtig god stand og 100% loyal....

Forebyg vuggedød, vær tryk når baby sover og gør en go handel...

Pris: 500 kr....

hejsa.... )

Har godt overvejet sådan en madras!! Hvad er det egentlig de registrere hos barnet - og hvor sikre er de???

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

misslea skriver:

hejsa.... )

Har godt overvejet sådan en madras!! Hvad er det egentlig de registrere hos barnet - og hvor sikre er de???

Mange hilsner fra Lea

Hejsa

Ved ik om du kender til vores historie?

Men vores yngste søn havde meget svære vejrtræknings problemer i starten af hans liv og jeg var indlagt med ham fra han var 8 dage gammel og 17 dage frem. Vi købte derfor denne apnø alarm, efter anbefaling af børnelægen på C1 på Herning sygehus...

Spædbørn må holde vejret i 25 sekunder uden det gør noget. Denne madras tæller 24 sekunder og på 25endne sekund går alarmen igang.... Ja den virker, har vi desværre selv 1 gang måtte erfare. Men heldigvis skete der ikke noget ydeligere da lyden fra madrassen væggede ham....

Jeg kan helt sikkert godt anbefale den.... Den skal ligge under babyens madras i seng eller lift. Når man har lagt barnet ned tænder man på en lille kontakt. Og husk at sluk igen inden du tager barnet op, ellers registrere arlamen det også og går heeeelt amok....

Kram

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

øv, hvem der bare havde råd til den ):

så var alle ens bekymringer jo væk?

Anmeld

20. september 2010

misslea

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Ved ik om du kender til vores historie?

Men vores yngste søn havde meget svære vejrtræknings problemer i starten af hans liv og jeg var indlagt med ham fra han var 8 dage gammel og 17 dage frem. Vi købte derfor denne apnø alarm, efter anbefaling af børnelægen på C1 på Herning sygehus...

Spædbørn må holde vejret i 25 sekunder uden det gør noget. Denne madras tæller 24 sekunder og på 25endne sekund går alarmen igang.... Ja den virker, har vi desværre selv 1 gang måtte erfare. Men heldigvis skete der ikke noget ydeligere da lyden fra madrassen væggede ham....

Jeg kan helt sikkert godt anbefale den.... Den skal ligge under babyens madras i seng eller lift. Når man har lagt barnet ned tænder man på en lille kontakt. Og husk at sluk igen inden du tager barnet op, ellers registrere arlamen det også og går heeeelt amok....

Kram

Okay... mange tak for svar

Og nej - jeg kendte ikke til jeres historie - men gud hvor skrækkeligt.... godt der ikke skete jeres lille søn noget!!! Kan sagtens forstå, at I har været ekstra opmærksomme!!!

Hvad koster sådan en madras fra nu af???

Jeg taler lige med manden min om det

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

misslea skriver:

Okay... mange tak for svar

Og nej - jeg kendte ikke til jeres historie - men gud hvor skrækkeligt.... godt der ikke skete jeres lille søn noget!!! Kan sagtens forstå, at I har været ekstra opmærksomme!!!

Hvad koster sådan en madras fra nu af???

Jeg taler lige med manden min om det

Vi gav 1200 for den af ny.... Og jeg er så glad for vi gav de penge for den. Den fik os til at ku sove da jeg blev udskrevet med ham igen...

Nu er vi jo gået i gang med projekt baby igen. Men jeg vil af med den, da jeg kun har dårlige minder omkring den, og ikke har lyst til at forbinde den lille nye baby når den kommer engang, men alt det vi var igennem med Mathias....

Men ja snak med din mand om den også kan du vende tilbage...

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

NatasjaL skriver:

øv, hvem der bare havde råd til den ):

så var alle ens bekymringer jo væk?

Vi gav 1200 for den af ny og det er de bedste penge vi nogensinde har givet ud.... Især hvis man er nervøs for baby når den sover....

Som jeg lige har skrevet. Vi har tænkt meget over om vi sku beholde den til når vi får en mere. Men der ligger så mange dårlige minder for os i den madras, så jeg vil bare af med den nu.....

Anmeld

20. september 2010

misslea

LouiseNielsen skriver:

Vi gav 1200 for den af ny.... Og jeg er så glad for vi gav de penge for den. Den fik os til at ku sove da jeg blev udskrevet med ham igen...

Nu er vi jo gået i gang med projekt baby igen. Men jeg vil af med den, da jeg kun har dårlige minder omkring den, og ikke har lyst til at forbinde den lille nye baby når den kommer engang, men alt det vi var igennem med Mathias....

Men ja snak med din mand om den også kan du vende tilbage...

Kan sagtens sætte mig ind i, at den bringer lidt ubehagelige minder frem i dig - så ud med den

Jep - jeg vender lige tilbage, hvis det er....

Mange knus lea

Anmeld

20. september 2010

NatasjaL

LouiseNielsen skriver:

Vi gav 1200 for den af ny og det er de bedste penge vi nogensinde har givet ud.... Især hvis man er nervøs for baby når den sover....

Som jeg lige har skrevet. Vi har tænkt meget over om vi sku beholde den til når vi får en mere. Men der ligger så mange dårlige minder for os i den madras, så jeg vil bare af med den nu.....

kan sagtens forstå dig!

kæresten siger lige vi vil give 600 kr hvis den kan blive leveret til ikast?

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

NatasjaL skriver:

kan sagtens forstå dig!

kæresten siger lige vi vil give 600 kr hvis den kan blive leveret til ikast?

Jeg vil sende den til jer?

Jeg skal nok betale porto....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.