Prisana skriver:
Jeg er er idag 32+3 uger henne og har forfærdeligt ondt i lænden. Det kom fra den ene dag til den anden.. Har selvfølgelig haft smerter af og til, men idag kan jeg overhovdet ikke rejse mig op, det gør så afsindig ondt.
Er det normalt at have sådan en smertefuld oplevelse bare sådan lige pludseligt? Når jeg endelig er kommet op og gå så kan jeg kun gå hvis jeg spænder mine baller og så læner jeg forover ellers kan jeg ikke gå, og det resultere jo at jeg ikke går ret lang tid ad gangen.. Og har prøvet at strække ryggen ud og alt det man skal gøre, men det hjælper ikke.. Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?? Har så ondt! 
Håber at der er nogen der har nogle fif... 
Jeg var ude for meget tidligt i min graviditet (vidste faktisk ikke at jeg var gravid på det tidspunkt) at jeg fra den ene dag til den anden, fik usandsynlig ondt i mit haleben. Det havde på en eller anden måde låst sig mit haleben/ knoglerne der om omkring. Da vi har en god sygesikring gennem arbejde, tøvede jeg ikke med at ringe og få en akut tid til kiropraktor for at få låst det op. De sagde det var godt jeg kom så hurtigt OG så spurgte de om jeg evt var gravid??
Det er benlig sådan at alle de hormoner vi har i kroppen nogen gannge går helt amok og så kan det give de her spontane smerter, hvor kroppen ligesom bliver "angrebet" forskellige steder.
Så mit bud KUNNE være at det måske er det der er sket for dig?... Har du mulighed for at komme til en kiropraktor? Ved heller ikke lige hvordan det er når man er så langt henne som dig?...
Håber du får det bedre!...
Anmeld