Hvad kan det betyde? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg har egentlig et rigtig godt liv med kæreste, eget hus og snart to børn. Men jeg føler mig stadig lidt tom. Ved ikke hvad det skyldes.

Jeg har i maaaange mange år haft et "crush" på en som jeg gik i folkeskole med. Vi var "kærester" i de små klasser og har da været lidt sammen siden (dog ikke i seng sammen) og inden jeg mødte min nuværende kæreste for 3 år siden.

Men jeg kan bare ikke få ham den anden ud af mit hovede. Drømmer tit om at vi er sammen og sådan noget og det går mig selvfølgelig på når jeg egentlig ligger lige ved siden af min kæreste som jeg burde drømme om. Når jeg drømmer om min kæreste så er han altid sammen med en anden. For det meste hans x-kæreste som han gik fra da vi mødtes.

Men jeg tænker tit på ham den anden, om hvordan det vil være og være sammen med ham igen og hvordan mit liv ville være hvis jeg var sammen med ham og ikke havde det liv som jeg har nu.

Mit forhold til min kæreste er blevet meget anstrengt siden vi fik vores første søn på 2 år. Jeg syns ikke at vi er så meget kærester og vi hygger næsten aldrig sammen når vi endelig har chancen. Der er altid 100 andre ting som han hellere vil lave og ordne end at ligge og nusse og slappe af med mig. Og de ting der burde ske i sengen udover at sove det står helt stille. Godt nok er jeg gravid men derfor behøves det da ikke og stå total stille. Og han kigger aldrig på mig som han gjorde engang og det gør mig rigtig ked af det når jeg egentlig går og føler mig ulækker.

Og vi skændes også rimelig tit og er altid uenige om ting. Bare jeg hæver min stemme det mindste overfor ham eller min søn så blander han sig og siger at jeg skal lade vær med at være så sur og alt sådan noget. Må ikke engang skælde min søn ud når jeg har en grund til det uden at han nærmest skælder mig ud for det.

Jeg ved ikke rigtig helt hvad jeg ville med det her indlæg. Er bare så meget i tvivl om hvorfor jeg hele tiden tænker på ham den anden?!

Tak fordi du tog dig tid til at læse det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

klmf

Oh boy Er da ked af at høre, du har det sådan... Har det også været sådan før din graviditet?

Tror altså du bliver nødt til at snakke med din kæreste. Uanset om du tænker på en anden eller ej, så er der jo tydeligvis nogle trælse ting i jeres forhold. Nogle gange er det måske nemmere at forestille sig det gode liv med en anden mand, når det går lidt skidt i forholdet. Græsset er grønnere på den anden side, ikk'? Kunne det tænkes, at du tænker på den anden netop fordi det er træls mellem dig og din kæreste?

Snak med din kæreste!!

Anmeld

20. september 2010

Moar2011

- Synes helt sikkert at du skal tag og snakke med kæresten om det, hvordan du egentlig går og har det . ligesom du lige har skrevet dine tanker og følelser herinde, og at du savner hygge tid og sexi time med ham, de små dejlige hint (altså at han feks, kigger på dig som førhen så du kan føle dig lækker og ikke ulækker) - Pas på med at du ikke tænker på ham den anden, fordi det går så dårligt derhjemme som det gør, for tit savner man det man ikke har, når det går skidt med den mand man har. - hvis det nu gik godt med din mand, ville ham den anden stille sive ud af dit hovedet igen. du tror garnteret at hvis du havde ham den anden, ville han det alt det din mand ikke har tid til, kan du følge mig? ..

- Held og lykke med det hele.

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Oh boy Er da ked af at høre, du har det sådan... Har det også været sådan før din graviditet?

Tror altså du bliver nødt til at snakke med din kæreste. Uanset om du tænker på en anden eller ej, så er der jo tydeligvis nogle trælse ting i jeres forhold. Nogle gange er det måske nemmere at forestille sig det gode liv med en anden mand, når det går lidt skidt i forholdet. Græsset er grønnere på den anden side, ikk'? Kunne det tænkes, at du tænker på den anden netop fordi det er træls mellem dig og din kæreste?

Snak med din kæreste!!

Jamen første gang jeg blev gravid der havde vi kun været sammen i 3 måneder. Og da vores søn var omkring 3 mdr. fik min kæreste et nyt arbejde hvor han skulle arbejde 12 timer om dagen, 7 dage i ugen. Og da han fik fri så handlede det kun om vores søn så vores forhold blev sat lidt til siden i det år hvor han arbejdede der. Og så blev jeg så gravid igen samme tid som han stoppede det arbejde hvor vi så var tvunget til at flytte fordi at der ikke var noget arbejde til ham i den by hvor vi boede.

Vi var derfor tvunget til at flytte hjem til hans mor i 3 mdr. indtil vi fandt vores eget og der havde vi bestemt os for at købe et hus hvis vi fandt et. Og det gjorde vi så og det er bare super lækkert. Det ligger bare ALT for langt væk fra min familie. Jeg er vant til at jeg kan tage hjem til dem og omvendt i tide og utide. Nu skal det hele planlægges med overnatning og alt muligt fordi at vi skal køre så langt. Og de kommer næsten aldrig til at passe vores børn fordi at de ikke har bil så de kan ikke hente ham eller aflevere ham og det er for dyrt for os i benzin hvis vi både skal aflevere ham, hjem, hente ham og så hjem igen.

Men jo jeg tænker nok kun på ham den anden fordi at det ikke går som jeg vil have til at til gå imellem min kæreste og jeg. Og hvis jeg snakker med ham om hvordan jeg har det så flipper han ud og siger at jeg har røvrendt ham og sådan noget og bliver skide sur. Så har ikke den vilde lyst til at snakke med ham om det..

Anmeld

21. september 2010

klmf

Anonym skriver:

Jamen første gang jeg blev gravid der havde vi kun været sammen i 3 måneder. Og da vores søn var omkring 3 mdr. fik min kæreste et nyt arbejde hvor han skulle arbejde 12 timer om dagen, 7 dage i ugen. Og da han fik fri så handlede det kun om vores søn så vores forhold blev sat lidt til siden i det år hvor han arbejdede der. Og så blev jeg så gravid igen samme tid som han stoppede det arbejde hvor vi så var tvunget til at flytte fordi at der ikke var noget arbejde til ham i den by hvor vi boede.

Vi var derfor tvunget til at flytte hjem til hans mor i 3 mdr. indtil vi fandt vores eget og der havde vi bestemt os for at købe et hus hvis vi fandt et. Og det gjorde vi så og det er bare super lækkert. Det ligger bare ALT for langt væk fra min familie. Jeg er vant til at jeg kan tage hjem til dem og omvendt i tide og utide. Nu skal det hele planlægges med overnatning og alt muligt fordi at vi skal køre så langt. Og de kommer næsten aldrig til at passe vores børn fordi at de ikke har bil så de kan ikke hente ham eller aflevere ham og det er for dyrt for os i benzin hvis vi både skal aflevere ham, hjem, hente ham og så hjem igen.

Men jo jeg tænker nok kun på ham den anden fordi at det ikke går som jeg vil have til at til gå imellem min kæreste og jeg. Og hvis jeg snakker med ham om hvordan jeg har det så flipper han ud og siger at jeg har røvrendt ham og sådan noget og bliver skide sur. Så har ikke den vilde lyst til at snakke med ham om det..

Ej okay, hvis DET er hans reaktion, så kan jeg godt forstå du ikke ligerfrem er fristet af den store snak

Tror du skal i gang med at ransage dit hjerte og finde ud af om du virkelig vil det her forhold. Tag ham den anden ud af ligningen, han er vel dybest set ikke relevant for dine følelser for din kæreste.

Et dårligt forhold er livet for kort til, men synes også at livet med små børn er hårdt for forholdet og herhjemme kan vi i hvert fald godt mærke, at der skal arbejdes mere på forholdet end før! Så du skal vel gøre op med dig selv, om du virkleig tror på at det kan blive bedre med tiden??

Mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.