Jeg har egentlig et rigtig godt liv med kæreste, eget hus og snart to børn. Men jeg føler mig stadig lidt tom. Ved ikke hvad det skyldes.
Jeg har i maaaange mange år haft et "crush" på en som jeg gik i folkeskole med. Vi var "kærester" i de små klasser og har da været lidt sammen siden (dog ikke i seng sammen) og inden jeg mødte min nuværende kæreste for 3 år siden.
Men jeg kan bare ikke få ham den anden ud af mit hovede. Drømmer tit om at vi er sammen og sådan noget og det går mig selvfølgelig på når jeg egentlig ligger lige ved siden af min kæreste som jeg burde drømme om. Når jeg drømmer om min kæreste så er han altid sammen med en anden. For det meste hans x-kæreste som han gik fra da vi mødtes.
Men jeg tænker tit på ham den anden, om hvordan det vil være og være sammen med ham igen og hvordan mit liv ville være hvis jeg var sammen med ham og ikke havde det liv som jeg har nu.
Mit forhold til min kæreste er blevet meget anstrengt siden vi fik vores første søn på 2 år. Jeg syns ikke at vi er så meget kærester og vi hygger næsten aldrig sammen når vi endelig har chancen. Der er altid 100 andre ting som han hellere vil lave og ordne end at ligge og nusse og slappe af med mig. Og de ting der burde ske i sengen udover at sove det står helt stille. Godt nok er jeg gravid men derfor behøves det da ikke og stå total stille. Og han kigger aldrig på mig som han gjorde engang og det gør mig rigtig ked af det når jeg egentlig går og føler mig ulækker.
Og vi skændes også rimelig tit og er altid uenige om ting. Bare jeg hæver min stemme det mindste overfor ham eller min søn så blander han sig og siger at jeg skal lade vær med at være så sur og alt sådan noget. Må ikke engang skælde min søn ud når jeg har en grund til det uden at han nærmest skælder mig ud for det.
Jeg ved ikke rigtig helt hvad jeg ville med det her indlæg. Er bare så meget i tvivl om hvorfor jeg hele tiden tænker på ham den anden?!
Tak fordi du tog dig tid til at læse det 
Anmeld