Emil underviser mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Vingummien

Ja rollerne herhjemme blev lige byttet om idag..

Jeg fik tidlig fri idag, da en af lærene var syge. Handlede ind og hentede så Emil før end jeg plejer så vi rigtig kunne hygge.

Han kom i bad og så i nattøj, total afslapning. Vi fandt et par bøger frem, og så vil jeg da lige hygge øve hans sprog lidt.

Emil syntes så det var sjovere at han pegede og jeg sagde hvad det var han pegede på Så det hyggede han med rigtig længe. Og sagde jeg forkert (for sjov) så kiggede han meget bekymret på mig, og pegede på den samme ting igen

Var også Emil der stod for maden idag, han skulle skære pølser ud, det gik rigtig fint, ville nok have været mere til maden, hvis jeg havde gjort det. Men han hyggede da
Så det var dejligt lige at få lidt timer før fri

Lige en sjov ting der slet ikke har noget med i dag at gøre, Emil har jo lært at sige pige, så alle børn..... er piger

Lidt billeder fra idag:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

msax

hi hi... ja det er da også noget underligt noget når der bliver byttet om på tingene - mor altså .

Og hvor er det flot at han allerede kan styre kniven så godt at han kan skære pølser ud til maden. Mille er begyndt at være med til at skrælle kartofler - eller hun står med en kartoffel og en skræller og prøver på at skrælle men kan ikke trykke hårdt nok endnu - men hun ELSKER at være med.

Det er vildt så hurtigt ens små unger bliver store og selv laver mad. SMIL fra mette

Anmeld

20. september 2010

Vingummien

msax skriver:

hi hi... ja det er da også noget underligt noget når der bliver byttet om på tingene - mor altså .

Og hvor er det flot at han allerede kan styre kniven så godt at han kan skære pølser ud til maden. Mille er begyndt at være med til at skrælle kartofler - eller hun står med en kartoffel og en skræller og prøver på at skrælle men kan ikke trykke hårdt nok endnu - men hun ELSKER at være med.

Det er vildt så hurtigt ens små unger bliver store og selv laver mad. SMIL fra mette

Uh turde godt nok ik give Emil en kartoffel skræller, nok fordi jeg ved hvor spasser jeg selv er til dem

JA, tiden går stærkt, tror også han skal til at være noget mere med i det Nogle gange skal man huske at tænke udover at man gør det hurtigere selv, og så få en god gang hygge ud af det.

Glæder mig allerede til at lave julegodter med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.