Jeg er så bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2010

camillakrath

Hej alle skønne kvinder!

Jeg er blevet gravid. HURRA! Jeg er så glad!!!!

MEN - her de sidste par dage er jeg blevet så bange  Er så bange for at miste mit lille foster. Og så gik jeg ind på nettet og læste og spontan abort - så blev jeg endnu mere bange

Jeg ønsker mig det her så meget, men lige nu er jeg så urolig, at jeg helt glemmer at nyde det!

Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver det her - måske har jeg bare brug for at få at vide at det hele nok skal gå. Puhhh

Knus og kram fra camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

mortilnoahogmelina

Det væreste du kan gøre er bestemt at læse om spontane aborter . 

Jeg var selv ufattelig bange i meget meget langtid af min graviditet og kan til tider stadig blive det , den største fejl jeg gjorder i de første 12 uger af min graviditet var at læse om alle de dårlige ting . 

- Graviditet uden for livmoderen , spontane aborter , døde fostre og børn der dør ved fødslen . 

Det var først da jeg kom til min MD at jeg rigtig ture tro og håbe på at fostret blev inde i mig , jeg er idag 25+3 og jeg nyder virkelig min graviditet . 

Du skal glemme alle de grimme tanker og prøve og læse om alle de dejlige børn der kommer til for det er sådan de fleste fødsler ender og selvfølgelig ender DIIN fødsel os som en helt fantastisk baby du får i dine arme . 

Jeg forstår udemærket din nervøsitet , men du må prøve at vende det hele til noget positivt . 

Hvor langt er du henne ?? 

Stort 

Anmeld

20. september 2010

betiinsen

Jeg har det præcis ligesom dig.. det er hårdt fordi man hele tiden tænker på det og er bange for der går noget galt ikke? hvor langt er du henne?

Anmeld

20. september 2010

samson

Kære Camilla

Uha, hvor jeg kender det! Det er svært ikke bare at kunne nyde det lille spirende liv. Jeg er idag 5+5, så der er alt for lang tid til, at man kan føle sig nogenlunde sikker på, at den lille har lyst til at blive boende...

Sender en masse positive tanker...

fra Camilla

Anmeld

20. september 2010

camillakrath

Hold op hvor er i søde! dejligt at høre fra nogen skønne piger, der kan genkende lidt det samme!

Jeg er i 6 + 3, og jeg synes der er lang tid til de 12 uger.

Og folk siger jo også at man ikke må bekymre sig fordi det kan påvirke psykisk. Så får man det også dårligt over det

Anmeld

20. september 2010

samson

Jamen, jeg blev da helt lettet, da jeg så, du havde oprettet emnet - rart ikke at være alene

Lider du også meget af kvalme? Puha, synes da slet ikke det er sjovt...

Anmeld

20. september 2010

camillakrath

Nej, jeg har slet ikke kvalme. Men har noget murren i maven og så MEGET ømme brystvorter. Dog har det været meget mildt idag.

Men nu skal jeg til læge imorgen. Håber også han kan berolige mig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.