Genbrugsbutik til babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Kløver

Nu har jeg jo set den fine fine genbrugsbutik i Luksusfælden som blev vist tirsdag den 14 og søndag den 19 september. Ja der var jo enormt meget lækkert brugt tøj, der så ud som nyt til billige penge.

Kom i tanke om det var mødrehjælpen som havde butikken, og vil nu dele linket til jer alle herinde

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=199&id=498

inket er til den side, hvor man går ind og finde den nærmeste butik nær en selv, og i mit tilfælde er der kun 1 som er i Odense (sydjylland og fyn) der er flere på sjælland og også i nordjylland findes der butikker.

Håber i kan bruge linket derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Nadia&Daniel

Maja84 skriver:

Nu har jeg jo set den fine fine genbrugsbutik i Luksusfælden som blev vist tirsdag den 14 og søndag den 19 september. Ja der var jo enormt meget lækkert brugt tøj, der så ud som nyt til billige penge.

Kom i tanke om det var mødrehjælpen som havde butikken, og vil nu dele linket til jer alle herinde

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&menuAction=selectClose&menuID=199&id=498

inket er til den side, hvor man går ind og finde den nærmeste butik nær en selv, og i mit tilfælde er der kun 1 som er i Odense (sydjylland og fyn) der er flere på sjælland og også i nordjylland findes der butikker.

Takker for linket

Anmeld

20. september 2010

loppen82

Der ligger os en mødrehjælpens genbrugs i Horsens...

Anmeld

20. september 2010

Kløver

loppen82 skriver:

Der ligger os en mødrehjælpens genbrugs i Horsens...

Den hører under nord og midtjylland Men tja tror der er kortere til Odense alligevel, selvom jeg bor i jylland

Anmeld

20. september 2010

morethanperfect

Maja84 skriver:

Der ligger en i svendborg også

Anmeld

20. september 2010

Kløver

morethanperfect skriver:

Der ligger en i svendborg også

sjovt de ikke har fået den med på hjemmesiden, den ligger længere væk end odense for mig, men er jo dejligt at der måske er nogle andre der kan bruge butikken i Svendborg og spare en ekstra køretur

Anmeld

20. september 2010

morethanperfect

Maja84 skriver:

sjovt de ikke har fået den med på hjemmesiden, den ligger længere væk end odense for mig, men er jo dejligt at der måske er nogle andre der kan bruge butikken i Svendborg og spare en ekstra køretur

Ja det er rigtig lækkert syns jeg i hvert fald .. heh ..

Anmeld

20. september 2010

Kløver

morethanperfect skriver:

Ja det er rigtig lækkert syns jeg i hvert fald .. heh ..

ja må også et smut til odense, men ja kunne da sagtens bruge en her i nærheden

Anmeld

20. september 2010

Low

Jeg har været inde på den som ligger på nørrebro og de er s.... gode synes jeg

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Desuden synes jeg også omvendt, at mange smider så meget af deres genbrugte i containeren, som intet fejler...især omkrig jul...

Synes det er så synd...  jeg aflevere altid mit, i genbrugsforretninger eller til Uff.

Jeg er en af dem, der altid kommer til at købe for meget tøj, meget at tøjet når ikke at blive slidt før, børnene ikke kan passe dem mere, dejligt det kan genbruges igen, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.