Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores store bryllupskage :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke min, men en jeg lavede til min mors venindes bryllup (og samtidig min første fondant-kage, så den er lidt ujævn) (:
Maikenrh skriver: Ikke min, men en jeg lavede til min mors venindes bryllup (og samtidig min første fondant-kage, så den er lidt ujævn) (:
Kan godt være kagen er lidt ujævn.. Men de roser er da Ski*e flotte!!! Kan godt lide dens enkelhed!
MetteT skriver: Det er lige det bedste jeg har af vores der ligger på computeren
Det er lige det bedste jeg har af vores der ligger på computeren
Synes den er rigtig flot, fine detaljer, og alligevel enkel på en måde jeg godt kan lide. Og hvid og højrød, super flot sammen.
Maria82 skriver: Ikke mit bryllup, men en kage jeg lavede til et Vennepar, der skulle giftes...
Ikke mit bryllup, men en kage jeg lavede til et Vennepar, der skulle giftes...
Den kage er vi begge vilde med herhjemme! Kan godt lide den ikke er som alle andre. Den har noget farve, og er stadig enkel.. Virkelig flot! Idéen er gemt til når han engang har været på knæ Nu startede jeg da med at vise ham kagen
I.E.K. skriver: Min kage vi selv lavede ...
Min kage vi selv lavede ...
Hvor er den bare smuk!!!!!
Smukt par smukke dig smuk kage
Sofia skriver: Synes den er rigtig flot, fine detaljer, og alligevel enkel på en måde jeg godt kan lide. Og hvid og højrød, super flot sammen.
Tak ska du ha.. Var også bare super tilfreds med den.. Den var lige som jeg gerne ville ha den..
Diana... skriver: Smukt par smukke dig smuk kage
Hvor er du sød..
De første tre billeder er af de kager, jeg lavede til vores bryllup/Linas barnedåb - de resterende fire er af en kage, jeg lavede til et hold venner i Juli måned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128