Helt utroligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Silas&Mille

....hvad et par vingummier kan gøre

Har ikke mærket meget til bettemusen i dag, har ellers været meget fast at der var god aktivitet omkring middag og midnat

Men ikke idag, så jeg tænkte... der er jo nogle kloge hoveder der siger at man kan prøve at spise noget sødt. Så mig ud i slikautomaten efter en pose vingummi. Og lur mig om der ikke er godt med aktivitet nu hvor jeg blot har spise 2-3 stykker

Bettemusen bumler simpelthen rundt lige nu, kan ikke lade være med at smile og fnise indimellem, for det kilder helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Bette81

Mangler en "synes godt om" knap :-)

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

LOL
tror da din Bettenus skal have navneforandring til Vingummibamsen

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

LOL
tror da din Bettenus skal have navneforandring til Vingummibamsen

Kærligst
Sussie

Det er ikke en helt dum tanke...

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Hi hi

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Det er ikke en helt dum tanke...

Kan huske engang da Nickolai var ca halvandet år, der gav min kæreste ham et halvt glas cola. Han havde aldrig fået sådan noget før, og jeg var heller ikke lige i nærheden da det skete, men da det blev gjort i en god mening, så var det tilgivet, men du godeste...
Det virkede ligesom speed på ungen.
Han spurtede rundt som en vanvittig i et par timer efter, og da han kom iseng lå han og jodlede til langt over midnat
Nul mere cola til det barn i flere år efter LOL

Anmeld

20. september 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Kan huske engang da Nickolai var ca halvandet år, der gav min kæreste ham et halvt glas cola. Han havde aldrig fået sådan noget før, og jeg var heller ikke lige i nærheden da det skete, men da det blev gjort i en god mening, så var det tilgivet, men du godeste...
Det virkede ligesom speed på ungen.
Han spurtede rundt som en vanvittig i et par timer efter, og da han kom iseng lå han og jodlede til langt over midnat
Nul mere cola til det barn i flere år efter LOL

Det skriver jeg lige bag øret... Ingen cola til små børn

Ikke at der er nogen som helst planer om at vores skal præsenteres for søde sager før det er strengt nødvendigt (her tænker jeg på børne fødselsdage osv.), men man ved aldrig hvad bedste eler olde forældre kan finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.