Sjove vittigheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2010

>>Carina<<

er der nogen der har nogle sjove vittigheder I vil dele?
Har en veninde der tit spørger om jeg har nogle gode og nu tænkte jeg at nu sku hun fanme få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Carina1984 skriver:

er der nogen der har nogle sjove vittigheder I vil dele?
Har en veninde der tit spørger om jeg har nogle gode og nu tænkte jeg at nu sku hun fanme få

Dette burde simpelthen være en tråd der blev låst, så man altid lig ekunne gå ind og få sig et godt grin!!

Jeg er en knold til at huske vittigheder, men du kan få min yndlingsjoke, som jeg har grint af siden ejg var 17år!!

En abe sidder i et træ og ryger hash.. Så kommer der et firben forbi, og slår sig ned hos aben.. Aben får så logget  firbenet til at ryge noget hash, og firbenet bliver noget så tør i halsen, så han kravler ned af træet, for at gå ned til søen og få noget vand... Nede ved søen stikker firbenet hovedet ned til vandet, for at drikke, med falder i, fordi den er så skæv! En krokodille ser firbenet og hjælper ham op, og spørger hvad der dog er galt.. Firbenet forklarer at aben har logget den til at ryge hash.. Krokodillen er meget imod hash, så den går med firbenet tilbage til aben, for at snakke med aben. Krokodillen råber op til aben, men inden den når at sige noget siger aben grinende ' FÅÅRK mand, hvor meget vand drak du!?!?'

Anmeld

20. september 2010

>>Carina<<

Tilmeldt skriver:

Dette burde simpelthen være en tråd der blev låst, så man altid lig ekunne gå ind og få sig et godt grin!!

Jeg er en knold til at huske vittigheder, men du kan få min yndlingsjoke, som jeg har grint af siden ejg var 17år!!

En abe sidder i et træ og ryger hash.. Så kommer der et firben forbi, og slår sig ned hos aben.. Aben får så logget  firbenet til at ryge noget hash, og firbenet bliver noget så tør i halsen, så han kravler ned af træet, for at gå ned til søen og få noget vand... Nede ved søen stikker firbenet hovedet ned til vandet, for at drikke, med falder i, fordi den er så skæv! En krokodille ser firbenet og hjælper ham op, og spørger hvad der dog er galt.. Firbenet forklarer at aben har logget den til at ryge hash.. Krokodillen er meget imod hash, så den går med firbenet tilbage til aben, for at snakke med aben. Krokodillen råber op til aben, men inden den når at sige noget siger aben grinende ' FÅÅRK mand, hvor meget vand drak du!?!?'

Hehe den var sjov. Den havde jeg aldrig hørt før

Anmeld

20. september 2010

Silas&Mille

Her kommer lige nogle stykker fra mig:

Hankatten Hektor løb rundt i nabolaget, ned af sidegader, op af brandtrapper, ind i kældre. 
En irriteret nabo bankede på hos ejeren og sagde: 
- "Din kat styrter rundt som besat i hele kvarteret". 
- "Ja, jeg er godt klar over det", sagde ejeren. "Han er lige blevet kastreret, og nu løber han rundt og aflyser alle sine aftaler"
Lille Peter var til bedstefars begravelse.
Alle stod de og kiggede på at kisten blev sænket i jorden.  
De tog alle en blomst frem og smed ned på kisten, undtagen lille Peter - han smed en 5-krone.  
"Hvorfor gjorde du det??" - spurgte Peters far.  
"Jo, bedstefar skal ha´ så han kan købe sig en bajer" svarede Peter.  
"Jamen der hvor bedstefar kommer hen, kan man ikke købe øl" sagde Peters far, hvortil Peter svarede "Ha, så bliver han der ikke ret længe".
En journalist skulle lave reportage fra helvede. Djævelen viste ham rundt. 
Et sted var der nogle store gryder, hvor mennesker blev kogt, der var en gryde for amerikanere en gryde for franskmænd, en for danskere osv. 
Der gik små dæmoner rundt med spyd for at sørge for at folk ikke hoppede op af gryderne, men der var ingen vagt ved danskernes gryde. 
Journalisten spurgte Djævelen om grunden til det. 
Djævelen svarede: Det behøves ikke, danskerne har deres egen jantelov, som betyder, at de selv hiver folk tilbage i gryden, hvis nogen forsøger at komme op.
Læreren spørger: Hvis der er 4 fugle på en el ledning, og jeg skyder 1, hvor mange er der så tilbage?" 
Lille Per svarer: "ingen" 
Læreren kigger bekrymrende og siger: "hvordan får du ingen?" 
Lille Per svarer: "Jo, for hvis du skyder 1, flyver de andre jo væk!" 
Læreren smiler og siger: "Jeg kan godt lide din tankegang, men det er forkert" 
Lille Per tager forvirret hjem og snakker med sin far, hvor han tager i skole dagen efter. 
Lille Per spørger læreren: "Der sidder 3 piger på en bænk og spiser is. Den første bider i isen, den anden slikker og den trejde stikker hele isen ind i munden. Hvem af dem er gift?" 
Læreren svarer: "Ja det må jo nok være hende der stikker isen helt ind i munden?" 
Lille Per svarer: "Nej det er forkert, det er hende med vielsesringen, men jeg kan godt lide din tankegang!"

Anmeld

20. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoriSverige skriver:

Læreren spørger: Hvis der er 4 fugle på en el ledning, og jeg skyder 1, hvor mange er der så tilbage?" 
Lille Per svarer: "ingen" 
Læreren kigger bekrymrende og siger: "hvordan får du ingen?" 
Lille Per svarer: "Jo, for hvis du skyder 1, flyver de andre jo væk!" 
Læreren smiler og siger: "Jeg kan godt lide din tankegang, men det er forkert" 
Lille Per tager forvirret hjem og snakker med sin far, hvor han tager i skole dagen efter. 
Lille Per spørger læreren: "Der sidder 3 piger på en bænk og spiser is. Den første bider i isen, den anden slikker og den trejde stikker hele isen ind i munden. Hvem af dem er gift?" 
Læreren svarer: "Ja det må jo nok være hende der stikker isen helt ind i munden?" 
Lille Per svarer: "Nej det er forkert, det er hende med vielsesringen, men jeg kan godt lide din tankegang!"

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

En mand havde en tam and, som han hverdag gik en tur med i snor. En dag kom han forbi en biograf og så der gik en kanon god film, men desværre var der kun 10 min til den begyndte og manden boede mindst et kvarter derfra. Og det var sidste forestilling, så han ville heller ikke kunne se den senere.
Men manden gik da hen til billetlugen og bad om en billet.
- Hvad er det der? Spurgte billetdamen og pegede på anden.
- Det er min tamme and, svarede manden.
Billetdamen nægtede på det bestemteste at give manden en billet. Dyr måtte ikke forefindes i biografsalen, heller ikke selvom de både var stille og renlige.
Ærgerligt til mode måtte manden gå igen, men da han var kommet lidt væk fra biografen, fik han en god ide. Han smuttede ind i en gyde, lynede bukserne op og stoppede anden indenbords og gik igen hen til biografen.
Billetdamen så sig mistroisk om og spurgte:
- Hvor er anden?
- Jeg mødte en ven som gik hjem med den, sagde manden med himmelvendte uskyldige øjne.
Han fik sin billet og gik ind i biografsalen og satte sig.
Mørket faldt på og filmen begyndte .
Efter en lille stund begyndte anden at rumstere rundt i bukserne på ham, og han lynede resolut ned, så den kunne stikke hovedet uden for og kigge med.
Ved siden af ham, sad der en dame og en mand, og det varede ikke længe før konen prikkede sin mand i siden og hviskede:
- Oskar, der sidder en mand ved siden af mig, og han sidder med sin hrmm hrmm penis ud af bukserne.
- Nå ja, hviskede hendes mand, der findes så mange underlige mennesker. Ignorer ham dog og se nu filmen i stedet.
Der gik yderligere lidt tid, men så var hun der igen.
- Oskar. Den mand du ved, ved siden af mig. Han sidder stadig med sin, du ved hvad, uden for bukserne.
- Altså, hviskede hendes mand nu irriteret tilbage. Jeg sagde jo til dig at du bare skal ignorere ham.
- Jamen Oskar, det kan jeg altså ikke, for den æder mine popcorn!!

Anmeld

20. september 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

En mand havde en tam and, som han hverdag gik en tur med i snor. En dag kom han forbi en biograf og så der gik en kanon god film, men desværre var der kun 10 min til den begyndte og manden boede mindst et kvarter derfra. Og det var sidste forestilling, så han ville heller ikke kunne se den senere.
Men manden gik da hen til billetlugen og bad om en billet.
- Hvad er det der? Spurgte billetdamen og pegede på anden.
- Det er min tamme and, svarede manden.
Billetdamen nægtede på det bestemteste at give manden en billet. Dyr måtte ikke forefindes i biografsalen, heller ikke selvom de både var stille og renlige.
Ærgerligt til mode måtte manden gå igen, men da han var kommet lidt væk fra biografen, fik han en god ide. Han smuttede ind i en gyde, lynede bukserne op og stoppede anden indenbords og gik igen hen til biografen.
Billetdamen så sig mistroisk om og spurgte:
- Hvor er anden?
- Jeg mødte en ven som gik hjem med den, sagde manden med himmelvendte uskyldige øjne.
Han fik sin billet og gik ind i biografsalen og satte sig.
Mørket faldt på og filmen begyndte .
Efter en lille stund begyndte anden at rumstere rundt i bukserne på ham, og han lynede resolut ned, så den kunne stikke hovedet uden for og kigge med.
Ved siden af ham, sad der en dame og en mand, og det varede ikke længe før konen prikkede sin mand i siden og hviskede:
- Oskar, der sidder en mand ved siden af mig, og han sidder med sin hrmm hrmm penis ud af bukserne.
- Nå ja, hviskede hendes mand, der findes så mange underlige mennesker. Ignorer ham dog og se nu filmen i stedet.
Der gik yderligere lidt tid, men så var hun der igen.
- Oskar. Den mand du ved, ved siden af mig. Han sidder stadig med sin, du ved hvad, uden for bukserne.
- Altså, hviskede hendes mand nu irriteret tilbage. Jeg sagde jo til dig at du bare skal ignorere ham.
- Jamen Oskar, det kan jeg altså ikke, for den æder mine popcorn!!

Anmeld

20. september 2010

henh01

En noget genert ung mand sidder på en bar og opdager en nydelig ung dame sidder ved baren. Efter at have samlet mod til sig i en times tid rejser han sig og går op til hende. Han rømmer sig og siger lavmælt: - Undskyld, må jeg tale med dig et øjeblik? Hvortil hun stirrer olmt på ham og med sine lungers fulde kraft siger: - Nej, jeg vil ikke i seng med dig! Dybt beskæmmet går han ned til sin plads, vel vidende at alle blikke er på ham. Han er yderst pinligt berørt - det var gået præcist så galt, som han inderst inde havde frygtet. Der går nogle minutter, så kommer den unge dame ned til ham og undskylder. Hun smiler til ham og siger: - Jeg er ked af det, hvis jeg har bragt dig i forlegenhed. Men - forstår du - jeg er psykologistuderende og ville se hvordan, folk reagerede på pinlige situationer. Vor stakkels helt ser op på hende og svarer - meget, meget højt: - Hvad taler du om? Fem hundrede kroner!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.