Fødselsdagsgave til far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Orkide86

Hej Ja jeg ved virkelig ikke hva jeg skal gi Thomas i fødselsdags gave..

Tager gerne imod en masse gode ider..

Han er landmand.. HJÆLP..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

serinasmor

hmmm .... hvad med noget nyt tøj eller et par gode varme lammeskindsfutter.. eller en oplevelse så som at du overrasker ham med at baby (og evt andre børn hvis i har flere af slagsen) bliver passet og i så forkæler parforholdet ved at tage på restaurent eller bare går en tur og nyder at være jer 2

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Daniel har lige haft fødselsdag...

Han fik et par sko af Laura! Han havde bedt mig om ikke at give ham noget pga. vores økonomi men sidste år fik han speedbåds certifikat

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

serinasmor skriver:

hmmm .... hvad med noget nyt tøj eller et par gode varme lammeskindsfutter.. eller en oplevelse så som at du overrasker ham med at baby (og evt andre børn hvis i har flere af slagsen) bliver passet og i så forkæler parforholdet ved at tage på restaurent eller bare går en tur og nyder at være jer 2

Han vil hade og få en tur ud og spise.. Det er desværre ikke ham Og det romantik er heller ikke ham

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

Caroline86 skriver:

Daniel har lige haft fødselsdag...

Han fik et par sko af Laura! Han havde bedt mig om ikke at give ham noget pga. vores økonomi men sidste år fik han speedbåds certifikat

Han er bare slet ikke nem at give en gave..

Han ville blive gladest for et gavekort til maskin centeret.. men synes jeg altså ikke lige, fik han osse til jul..

Anmeld

20. september 2010

serinasmor

Mirjam123 skriver:

Han vil hade og få en tur ud og spise.. Det er desværre ikke ham Og det romantik er heller ikke ham

hmmm ... det behøver vel heller ikke være superromantisk bare at få lov at have fri og kun være jer 2 som i var før i fik børn

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

serinasmor skriver:

hmmm ... det behøver vel heller ikke være superromantisk bare at få lov at have fri og kun være jer 2 som i var før i fik børn

Ville ønske han gad sådan noget.. vi fik et gavekort i julegave til at ta ud og spise.. det blev vi nød til gi væk for det fik jeg ham ikke til

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mirjam123 skriver:

Han er bare slet ikke nem at give en gave..

Han ville blive gladest for et gavekort til maskin centeret.. men synes jeg altså ikke lige, fik han osse til jul..

hvad med at give ham en ting han bare SLET ikke regner med? En lyserød g-strengs trusse!? hahah.... ej...

hmm... en oplevelse er ikke sagen?

Anmeld

20. september 2010

serinasmor

Mirjam123 skriver:

Ville ønske han gad sådan noget.. vi fik et gavekort i julegave til at ta ud og spise.. det blev vi nød til gi væk for det fik jeg ham ikke til

det var da trist .... selv ville jeg så ha brugt det med en veninde i stedet ... bare fordi farmand ikke gider kan mor vel godt ta afsted .. hehe..

Anmeld

20. september 2010

Orkide86

serinasmor skriver:

det var da trist .... selv ville jeg så ha brugt det med en veninde i stedet ... bare fordi farmand ikke gider kan mor vel godt ta afsted .. hehe..

Ja har jeg osse fortrudt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.