se lige hva zoey kan :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2010

LIZO

kan ikke ligge det herind. men i kan se det på face.. har åbnet dte så alle kan se det.. men lukker det igen snart

http://www.facebook.com/video/video.php?v=437214079043&saved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Barbamama

EJ hvor er det sejt!!!! He he hvor er hun bare sød!!!

Anmeld

20. september 2010

Ida.

Årh ja - fremme i sutskoene!! Hun er helt vildt sejt!!

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha, hun er da så nuller!!! Og dygtig!!!

Anmeld

20. september 2010

Karo

Hvor er hun dog bare sød og så dygtig

Hvor gammel er det hun er nu

Anmeld

20. september 2010

Vingummien

Sikke dygtig hun er så går der ikke længe så kan ik ikke hav jeres ting i fred længere

Anmeld

20. september 2010

LIZO

hun er 10 måneder nu.. lidt vildt.. kun 2 måneder til hun har fødselsdag,, suk suk.. hun er så stor nu..  hvor er min lille bitte baby henne..

hun har længe kunne gå rundt om alt.. ca 2 måneder. men hun er ikke meget for at give slip og gå selv.. men er begyndt at tage nogle enkelte skridt..

hun piller i ALT... virkelig alt. er vi slet ikke væn til.. liam piller ikke i noget, men hende her er sq en lille pilfinger. vi har 4 flyttekasser ståene med dvd. det eneste vi mangler at pakke ud,  men ikke fundet noget skab til endnu. men hun tømmer dem hver dag.. os liam væresle er spændene med alt det lego..

Anmeld

20. september 2010

Dictes mor

What!!! Hold op mand, hvor er hun bare sej... Det er da helt vildt, sikke en dygtig pige, og hun er da bare alt for sød!!!

Anmeld

20. september 2010

LIZO

Dictes mor skriver:

What!!! Hold op mand, hvor er hun bare sej... Det er da helt vildt, sikke en dygtig pige, og hun er da bare alt for sød!!!

hun ser jo os alt hva liam gør.. og min nevø oliver på 2 år..  gør det nok nemmere for hende.. liam gik lige før han var 10 måneder. og løb rundt da han var 11 måneder. de er vist bare hurtig motorisk de 2.. hun løber os rundt med gå vognen..

Anmeld

20. september 2010

Dictes mor

LIZO skriver:

hun ser jo os alt hva liam gør.. og min nevø oliver på 2 år..  gør det nok nemmere for hende.. liam gik lige før han var 10 måneder. og løb rundt da han var 11 måneder. de er vist bare hurtig motorisk de 2.. hun løber os rundt med gå vognen..

Det lyder bare så hyggeligt! Jeg synes hun er meget dygtig, og ja hun lærer selvfølglig en del ag Liam, det er godt med en så god storebror. Han ser også bare ud til at være vildt glad for hende, det er sådan nogle dejlige billeder du har af de to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.