Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathilde skriver: Det var Celina også længe om. Hun er 14 mdr og kun lige begyndt. Hun gik ellers med gåvogn da hun var 10mdr....hun har bare manglet modet og ville hele tiden lige holde ved i en finger Men det er stort når ens lille pige begynder at gå!
Det var Celina også længe om. Hun er 14 mdr og kun lige begyndt. Hun gik ellers med gåvogn da hun var 10mdr....hun har bare manglet modet og ville hele tiden lige holde ved i en finger
Men det er stort når ens lille pige begynder at gå!
asta brugte så gåstol, og ellers holdte hun os i hænderne og sådan, hun maglede også modet til at gi slip. men nu går hun rundt så snart hun kan komme til det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: jep. meget hårdt og rigtig skønt. lige nu kæmper vi med at få hende til at sove, hun er jo selvf blevet syg lige som mig
jep. meget hårdt og rigtig skønt.
lige nu kæmper vi med at få hende til at sove, hun er jo selvf blevet syg lige som mig
Øv da Gik det ikke bedre med at putte, eller er det fordi hun er syg?
Laulund87 skriver: Øv da Gik det ikke bedre med at putte, eller er det fordi hun er syg?
jo det går skam også rigtig godt. det er fordi hun er syg og så vil hun igen ting. og jeg har ikk overskud og kenneth gider ikk når jeg ber ham om det, som altid skal han alt mulig andet
Astasmor skriver: jo det går skam også rigtig godt. det er fordi hun er syg og så vil hun igen ting. og jeg har ikk overskud og kenneth gider ikk når jeg ber ham om det, som altid skal han alt mulig andet
Sikke nogle finde billeder God bedring med hende!
Sofia skriver: Sikke nogle finde billeder God bedring med hende!
hun er en lille spilopmager. haha... mange tak. tror hun er ved at være frisk igen, det virker hun hvertfald til.
så der bare mig der har så ondt når jeg synker
Ha ha, billedet med maden er bare for godt! HMMMMMMMM De har bare mange fede ansigtsudtryk. Lækker unge
lotchen skriver: Ha ha, billedet med maden er bare for godt! HMMMMMMMM De har bare mange fede ansigtsudtryk. Lækker unge
haha ja det væreste var nok bare det var syltetøj og det var slet ikke meningen hun skulle ha den. det var hendes fars mad der stod på¨bordet og den kunne hun så nå og ja du kan jo se resultatet på billedet.
Astasmor skriver: haha ja det væreste var nok bare det var syltetøj og det var slet ikke meningen hun skulle ha den. det var hendes fars mad der stod på¨bordet og den kunne hun så nå og ja du kan jo se resultatet på billedet.
BUSTED!!
lotchen skriver: BUSTED!!
haha ja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128