asta og hendes små triks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

NinaNymannMadsen

Mathilde skriver:

Det var Celina også længe om. Hun er 14 mdr og kun lige begyndt. Hun gik ellers med gåvogn da hun var 10mdr....hun har bare manglet modet og ville hele tiden lige holde ved i en finger

Men det er stort når ens lille pige begynder at gå!

asta brugte så gåstol, og ellers holdte hun os i hænderne og sådan, hun maglede også modet til at gi slip. men nu går hun rundt så snart hun kan komme til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

jep. meget hårdt og rigtig skønt.

lige nu kæmper vi med at få hende til at sove, hun er jo selvf blevet syg lige som mig

Øv da Gik det ikke bedre med at putte, eller er det fordi hun er syg?

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Øv da Gik det ikke bedre med at putte, eller er det fordi hun er syg?

jo det går skam også rigtig godt. det er fordi hun er syg og så vil hun igen ting. og jeg har ikk overskud og kenneth gider ikk når jeg ber ham om det, som altid skal han alt mulig andet

Anmeld

20. september 2010

Sofia

Astasmor skriver:

jo det går skam også rigtig godt. det er fordi hun er syg og så vil hun igen ting. og jeg har ikk overskud og kenneth gider ikk når jeg ber ham om det, som altid skal han alt mulig andet

Sikke nogle finde billeder God bedring med hende!

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

Sofia skriver:

Sikke nogle finde billeder God bedring med hende!

hun er en lille spilopmager. haha... mange tak. tror hun er ved at være frisk igen, det virker hun hvertfald til.

så der bare mig der har så ondt når jeg synker

Anmeld

20. september 2010

klmf

Ha ha, billedet med maden er bare for godt! HMMMMMMMM De har bare mange fede ansigtsudtryk. Lækker unge

Anmeld

20. september 2010

klmf

Ha ha, billedet med maden er bare for godt! HMMMMMMMM De har bare mange fede ansigtsudtryk. Lækker unge

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

lotchen skriver:

haha ja det væreste var nok bare det var syltetøj og det var slet ikke meningen hun skulle ha den. det var hendes fars mad der stod på¨bordet og den kunne hun så nå og ja du kan jo se resultatet på billedet.

Anmeld

20. september 2010

klmf

Astasmor skriver:

haha ja det væreste var nok bare det var syltetøj og det var slet ikke meningen hun skulle ha den. det var hendes fars mad der stod på¨bordet og den kunne hun så nå og ja du kan jo se resultatet på billedet.

BUSTED!!

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

lotchen skriver:

BUSTED!!

haha ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.