Tænk at man kan blive SÅ glad for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

K&S

mor-til-vanessa skriver:

sikke en dejlig nyhed.

ja lortebleer kan man blive ret glad for

knus

ja, lige præcis - jeg havde aldrig troet, jeg ville ØNSKE dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Risen

K&S skriver:

LORTEBLEER...!

Anton har siden i fredags haft 1 lorteble om dagen, han presser stadig en gang imellem, men det er ikke noget nær det samme som i sidste uge...! Og han er ikke så pylret mere og behøver ikke falde i søvn hos os, men kan godt blive lagt og bare ligge og kigge indtil han falder i søvn - og han sover SÅ godt nu  

I nat har han endda sovet i vuggen - den har han ellers ikke ville sove i de sidste 2-3 uger (der har han sovet i liften i barnevognen, som så har stået i vores soveværelse) - OG OG OG han har sovet sammenlagt 6½ time i nat + 1½ times formiddagslur med mor - DET ER JO REN FEST.....!  

Så i dag er bare en SUPER dag, jeg har totalt meget overskud og glæder mig til venindebesøg i aften...!

Håber også I har en SUPER dag på trods af det triste vejr, som BESTEMT ikke kan slå MIG ud i dag

Katja

EJ hvor godt ! Hvad dælen har du gjort ved dit barn , en lille flaske rom måske ? ej fortæl fortæl

Anmeld

20. september 2010

K&S

Risen skriver:

EJ hvor godt ! Hvad dælen har du gjort ved dit barn , en lille flaske rom måske ? ej fortæl fortæl

Hihi  nej, ingen rom i denne omgang  

Vi forøgede mængden af Lactulose (efter anbefaling af lægen) i onsdags og så har vi givet ham meget væske udover MME´en i form af kogt vand og kamillethe...!

Og så har vi også ændret i MME´en, så han i stedet for at få 90 ml. hver 3. time får 120 ml. hver 4. time - og det virker altså som om, det er bedre for ham...! 

Så en glad baby og en glad mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.