15mdrs vaccinen er overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Hvor øv MEn kan jo gøre ondt der hvor hun er blevet stukket, det kan man jo ikke se Håber hun er mere frisk imorgen

Det tror jeg nu ikke det gør for jeg har kommet til at røre hende på benet nogle gange og det har hun ikke reageret på. Men hun har jo oplevet mange ting i dag og har været bange. Jeg tror det er derfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Det tror jeg nu ikke det gør for jeg har kommet til at røre hende på benet nogle gange og det har hun ikke reageret på. Men hun har jo oplevet mange ting i dag og har været bange. Jeg tror det er derfor.

ja, de kan jo ikke tåle så meget som vi andre kan jo

Anmeld

20. september 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

ja, de kan jo ikke tåle så meget som vi andre kan jo

Nej....

Anmeld

20. september 2010

LIZO

michella80 skriver:

Nej jeg hader selv nåle. Og jeg HADER når Carla skal udsættes for noget der gør ondt. Hun er jo min lille skat.... Men ja man kan jo ikke undgå det. Det gør bare ondt langt ind i mit hjerte når hun skriger så meget at hun ikke trækker vejret! Og da hun så begyndte at ryste kunne jeg slet ikke have det!

kan jeg godt forstå. det er ikke nemt at udsætte sine børn for noget der gør ondt. selvom vi ved det er for deres eget bedste. det er møg svært..

Anmeld

22. september 2010

Barbamama

LIZO skriver:

kan jeg godt forstå. det er ikke nemt at udsætte sine børn for noget der gør ondt. selvom vi ved det er for deres eget bedste. det er møg svært..

Ja helt vildt!!!! Hun har haft feber i nat og i dag så reaktionen kom hurtigt, men hun har det bedre end hun havde det i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.