Når man ikke kan komme til at knalde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Thereseh

ARGH altså. 

Sidste måned, lå ægløsningen lige omkring en weekend hvor der var stort familie-tam-tam hos min mor. Hun bor i et MEGET lille hus, og kæresten og jeg kunne på ingen måde knalde......

Nu er jeg ved at være ved ægløsningen igen, om to dage, og min kæreste er stresset med en masse firmating. Han har møder til sent, og er sent hjemme. Jeg skal kæmpe for at holde mig vågen, og nægter at gøre "projekt baby" til en desperat "knald mig NUUU" ting... (kan være det kommer....altså desperationen). 

Tror bare det ender med at jeg overfalder ham i aften, hvor han har lovet at komme hjem og spise lasagne, inden han så skal arbejde mere hjemmefra.... 

Hvad med jer? Knalder I som kaniner når I nærmer jer ægløsningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Diana...

Ha ha  havde din mor ikke et toilet eller en bil 

Nej vi knaldet ikke mere når jeg havde æggeløsning men jeg holde heller ikke øje med det vi knaldet bare 

Anmeld

20. september 2010

Thereseh

Toilettet er meget meget lille. Man tar' nærmest bad i håndvasken, med fødderne på wc-kummen.....arj, men det er meget småt. 

Bilen....tjo....den står bare ud til en ret trafikkeret vej, så alle ville kunne se at vi knaldede 

Anmeld

20. september 2010

CarinaSB

Det samme problem havde vi .. så vi hoppede ud i min kærestes transporter

Anmeld

20. september 2010

Happiness

Hey

Forstår godt din frustration! Ved os er det mig der arbejder til 22-23 mange aftenener. Og de sidste par måneder har det netop ramlet ind i ÆL.

Men manden har så holdt sig vågen, eller også har vi bare hygget en masse op til ÆL, men bare ikke kunnet på selve dagen i de sidste 2 måneder. Men i denne måned lykkedes det at vi begge var hjemme på selve ÆL dagen. Så krydser for den er der nu

Du må bare overfalde ham. Det er jo ikke noget mænd stiller sig i vejen for Han blir jo sikkert ælle vild

Anmeld

20. september 2010

oo

det bedste er jo også at I knalder ca hver anden dag igennem hele cyklussen, så du behøver ikke være så fokuseret på lige præcis ÆL dagen sådan nogle sædceller kan jo leve en rum tid i dit underliv og det er derfor super at have en portion liggende derinde både før, efter og under selve ægløsningen

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Altså da vi skulle lave baby sidste gang... Der havde vi sex når vi lystede, og ikke af "pligt" fordi nu skulle vi lave en baby....

Jeg kunne både se og mærke når jeg havde ægløsning og fandt ret hurtig ud af hvornår jeg ca ville have det. Og helt automatisk fik vi begge bare heeelt vild lyst til hinanden deromkring.... Om det var underbevistheden om at sex jo både er dejlig med også det at det kunne give gevinst, det ved jeg ikke.... Men det tog lige omkring 3 mdr også var jeg gravid!

Nu har vi, lige i dag bestemt os for at starte projekt baby igen. Og denne gang vil vi heller ikke have sex bare for at have det... Baby kommer når den kommer... Og vi har bestemt at sker der ikke noget på naturligvis, så er vi glade for de to drenge vi allerede har....

Anmeld

20. september 2010

Amso

På det tidspunkt hvor jeg blev gravid, tror jeg kun vi havde haft sex 4 gange på 2 måneder. " vi var inde i en DOWN periode".   Hehe... Og har aldrig haft styr på hvornår jeg har haft æggeløsning. Så når det vil komme, skal de nok komme, også selvom i ikke får sex præcis i de dage du har æggeløsning, det er bare der oddsne er størst.

Anmeld

20. september 2010

Thereseh

Tak for alle jeres svar piger 

Ja, baby må jo bare komme når den kommer, så hvis der er travlt i perioder, må jeg jo bare ta' det med. Det ville sikkert ikke være noget jeg tænkte så meget over, hvis det var mig der havde travlt - men jeg har jo maaaaasser af tid til knald og sjov 

Anmeld

20. september 2010

misslea

Da vi besluttede os for at gå iagng med projekt baby lovede vi hinanden ikke at hænge os for meget i, hvornår det var bedst at knalde i forhold til ÆL tidspunktet!!!

Jeg regnede faktisk ikke engang ud, hvornår det præcis var, eller hvornår jeg kunne teste.... vi tog det bare som det kom!!!

Vi havde sex, når vi habde lyst - og vupti 3 mdr. efter var der gevinst!!! Dog opdagede jeg det først, da jeg var 8 uger henne - da jeg faktisk ikke anede, hvornår jeg skulle ha' mens eller hvornår jeg kunne teste - og iøvrig ikke havde tegn på graviditet (udover udebleven mens - hvilket den har været før uden grund)!!

Så med mindre man har prøvet længe og er ved at være godt frustreret, så er det da bare med at "gøre som man plejer" heheh!!!

Rigtig meget pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.