Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: Jeg bor i Nivå sammen med min kæreste Daniel og vores datter Laura på 7 mdr... jeg er helt sikkert frisk på at mødes engang imellem selvom jeg også har min mødregruppe her i byen
Jeg bor i Nivå sammen med min kæreste Daniel og vores datter Laura på 7 mdr... jeg er helt sikkert frisk på at mødes engang imellem selvom jeg også har min mødregruppe her i byen
Det lyder dejligt
Håber vi kan få samlet nogle mennesker & få nogle hyggelige stunder sammen med Dele oplevelser & erfarringer med
Knus Bellinda
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juhuu! En baby.dk mødregruppe
Stoltmor21 skriver: Hvor bor du henne ??
Hvor bor du henne ??
2606peanut skriver: Søborg
Søborg
okey (: Det jo ikke så langt herfra :
Stoltmor21 skriver: okey (: Det jo ikke så langt herfra :
Skulle man lave en tilmeldingsliste? I så fald, så starter jeg:
Tine (TK): termin d. 26. okt. med lille Viktor
2606peanut skriver: Hvor bor du??
Hvor bor du??
I Slangerup
ZamanogDania skriver: Jeg hedder Zaman og har en datter på 9 måneder. Jeg er heller ikke med i nogle mødregruppe. Så jeg vil da gerne mødes hvis det er. Ps. Synes din datter er så smuk. Har set alle jeres billeder
Jeg hedder Zaman og har en datter på 9 måneder. Jeg er heller ikke med i nogle mødregruppe. Så jeg vil da gerne mødes hvis det er. Ps. Synes din datter er så smuk. Har set alle jeres billeder
Det lyder bare kanon
& tak for de søde ord , din pige er da osse bare for nuser
Lige en lile opdate
Da jeg rejser til Færøerne her den 9 okt & først er hjemme igen sidst i okt , ville jeg hører om vi skulle finde ud af noget i Nov & hvor henne evt
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128