moralske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anonym trådstarter

hej piger.

kender i det at man har været i byen og bare har det SÅ skidt med nogle ting man har sagt og lavet? jeg var i byen i weekenden og jeg kan ik komme over det igen da jeg føler jeg har dummet mig så meget for det første har jeg skrevet til en fyr som jeg fortryder så meget og så har jeg skamrost en pige som bor i nærheden af mig. jeg tror jeg dør når jeg ser hende igen  jeg er så pinlig over mig selv og har mest af alt lyst til at grave et hul i jorden og hoppe derned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

LouiseNielsen

Hehe, tjaaa kender alle vel....

Men du kan håbe de personer var ligeså fulde og måske har glemt det....

Kh Louise

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Hehe, tjaaa kender alle vel....

Men du kan håbe de personer var ligeså fulde og måske har glemt det....

Kh Louise

tror desværre ik det er så nemt

hvorfor har man sådan et behov for at være så overdreven sød ved folk når man har drukket?

Anmeld

20. september 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

tror desværre ik det er så nemt

hvorfor har man sådan et behov for at være så overdreven sød ved folk når man har drukket?

Fordi når alkoholden ryger ind ryger forstanden ud... Hehe

Nej jeg ved det ikke... Man bliver jo bare tit såå kærlig når man får noget at drikke, og det kan nogen gange godt blive rigtig pinligt....

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

årh det er det jeg elsker ved at amme nu. ingen alkohol..

kender det aaalt for godt.

en nytårsaften endte jeg med at "bryde ind"hos et lesbisk par (som folk i byen snakkede om) fik fortalt dem en svada om hvor fedt jeg sys det er at stå ved sin seksualitet hvorefter jeg skålede (meget meget falsk og meget meget højt) til deres karaoke maskine..

Anmeld

20. september 2010

oo

her lige en lille sang om problemet, jeg kom til at tænke på 

http://www.youtube.com/watch?v=_YFa5OebZVI

Anmeld

20. september 2010

Kloster

gabriellasmor skriver:

årh det er det jeg elsker ved at amme nu. ingen alkohol..

kender det aaalt for godt.

en nytårsaften endte jeg med at "bryde ind"hos et lesbisk par (som folk i byen snakkede om) fik fortalt dem en svada om hvor fedt jeg sys det er at stå ved sin seksualitet hvorefter jeg skålede (meget meget falsk og meget meget højt) til deres karaoke maskine..

TOTAL griner..........

Og ja hvor kan man da være såååå pinlig og de værste mænd er moralske tømmermænd.

Hader dem virkelig...

Jeg er meget fri, når jeg bliver fuld og ret ligeglad. Og her går det så ud over alle de mennesker, jeg bare lige er bekendte med ell bare synes, kunne bruge min kommentar. Her snakker vi om sønnens fodboldstræner, min gamle elevvejleder og en bankdame med en fed frisure... Arhhh.....

Synes måske det er lidt mere pinligt og skræmmende, når det har været i familien. Øv den har jeg også prøvet... Men det har jeg lært af... Det er som om at fuldskaben og pinligheden til en fest ell på et diskutek ikke er så galt, som hvis man ender med at blive fuld til en familiefest...

Øv det gider jeg ikke mindes nu...

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Kender det alt for godt og stod i samme situation sidste weekend Der er ikke andet for end at stå ansigt til med personerne og få et godt grin ud af det. Det gør vi her...

K.h. Linda

Anmeld

20. september 2010

N&J

Tjuhl skriver:

her lige en lille sang om problemet, jeg kom til at tænke på 

http://www.youtube.com/watch?v=_YFa5OebZVI

Hahahaha Trine, den var godt nok sjov..

Til trådstarter, den har vi vist allesammen lavet, pyt da med det, hils næste gang du ser hende pigen og gå videre.. og den med at skrive til en fyr, jamen telefonen burde virkelig have indbygget en afbryder når man er ved at skrive til en fyr i en brandert, hvis det ikke er ens kæreste.. livet er sku for kort til at bekymre sig om hvad andre tænker, så glem det, du var fuld.. at sprede "lidt love og venlighed" er ingen døde af.. 

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Griner nu lidt af jeres historier.
Kan ikke huske jeg nogensinde har været pinlig, sådan rigtig, undtagen lige 2-3 gange, og der må jeg indrømme at jeg ikke aner en dyt om hvorvidt jeg har været pinlig.
Men jeg har aldrig drukket ret meget, og har ikke rørt alkohol i mange mange år nu, da jeg har en lever, der ikke kan nedbryde det.
desuden gjorde jeg for mange år siden op med mig selv, at jeg ikke kan lide mig når jeg får lidt at drikke og jeg kan heller ikke lide andre der der bliver fulde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.