Så blev jeg voksen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Karo

Jep, igår blev jeg jo 30 år, og må derfor gå ind under kalogorien voksen

Jeg havde en dejlig dag. Jeg blev vækket at Marcus og Martin der sang fødselsdagssang og Marcus der viftede løs med et flag. De havde været til bageren og hente morgenbrød og dækket et meget fint morgenbord. Martin og børnene havde købt en kitchen aid til mig samt en bryllupsbog som jeg havde ønsket mig. Jeg havde ikke regnet med at få en stor gave fra dem, så jeg blev noget overrasket over gaven og har lovet dem ,at mor her rigtig skal til at bage nu

Senere kom mine forældre, min lillebror, min storebror og hans kæreste samt min moror på besøg. Vi startede med at få et glas vin og lidt chips hvorefter vi tog dem med over på en cafe der ligger i nærheden. Her fik vi et stykke mad, og tog her hjem igen bagefter til kaffe og lagkage Marcus var i himlen han hyggede sig bare så meget og kl 20 gik han over til Martin og sagde at nu ville han gerne i seng .

Jeg har fået en masse gaver jeg har ønsket mig, og meget mere en jeg havde forventet.

Orv ja forresten, er der noget bedre end at slutte dagen af med at logge på baby.dk og se alle fødselsdags hilsnerne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Skouboe

Welcome to the dark side.. 

Anmeld

20. september 2010

Milka

welcome to the bright side! (og tillykke )

Anmeld

20. september 2010

Barbamama

Ej hvor lyder det bare skønt!!! Dejlig dag og dejlige billeder!!!!

Anmeld

20. september 2010

Vingummien

Karo skriver:

Jep, igår blev jeg jo 30 år, og må derfor gå ind under kalogorien voksen

Jeg havde en dejlig dag. Jeg blev vækket at Marcus og Martin der sang fødselsdagssang og Marcus der viftede løs med et flag. De havde været til bageren og hente morgenbrød og dækket et meget fint morgenbord. Martin og børnene havde købt en kitchen aid til mig samt en bryllupsbog som jeg havde ønsket mig. Jeg havde ikke regnet med at få en stor gave fra dem, så jeg blev noget overrasket over gaven og har lovet dem ,at mor her rigtig skal til at bage nu

Senere kom mine forældre, min lillebror, min storebror og hans kæreste samt min moror på besøg. Vi startede med at få et glas vin og lidt chips hvorefter vi tog dem med over på en cafe der ligger i nærheden. Her fik vi et stykke mad, og tog her hjem igen bagefter til kaffe og lagkage Marcus var i himlen han hyggede sig bare så meget og kl 20 gik han over til Martin og sagde at nu ville han gerne i seng .

Jeg har fået en masse gaver jeg har ønsket mig, og meget mere en jeg havde forventet.

Orv ja forresten, er der noget bedre end at slutte dagen af med at logge på baby.dk og se alle fødselsdags hilsnerne

Forsinket tillykke herfra

Sikke en fin gave du fik af dem, en pæn hentydning måske

Dejligt at høre at du havde en hyggelig dag

Anmeld

21. september 2010

oo

det er jo ingen sag at fylde 30 når man ligner en vårkylling på 20 STORT tillykke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.