Jep, igår blev jeg jo 30 år, og må derfor gå ind under kalogorien voksen

Jeg havde en dejlig dag.

Jeg blev vækket at Marcus og Martin der sang fødselsdagssang og Marcus der viftede løs med et flag. De havde været til bageren og hente morgenbrød og dækket et meget fint morgenbord. Martin og børnene havde købt en kitchen aid til mig samt en bryllupsbog som jeg havde ønsket mig. Jeg havde ikke regnet med at få en stor gave fra dem, så jeg blev noget overrasket over gaven og har lovet dem ,at mor her rigtig skal til at bage nu

Senere kom mine forældre, min lillebror, min storebror og hans kæreste samt min moror på besøg. Vi startede med at få et glas vin og lidt chips hvorefter vi tog dem med over på en cafe der ligger i nærheden. Her fik vi et stykke mad, og tog her hjem igen bagefter til kaffe og lagkage

Marcus var i himlen

han hyggede sig bare så meget og kl 20 gik han over til Martin og sagde at nu ville han gerne i seng .
Jeg har fået en masse gaver jeg har ønsket mig, og meget mere en jeg havde forventet.
Orv ja forresten, er der noget bedre end at slutte dagen af med at logge på baby.dk og se alle fødselsdags hilsnerne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld