Håber ikke der er noget galt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2010

betiinsen

Er kun 5+1 idag, men har lige siden jeg testede positiv haft mange mens smerter. Det er ikke slemt om dagen når jeg bevæger mig, men når jeg skal sove gør det ondt, og vågner hver nat pga. smerter. Så er de der ca. 15 min, og går stille væk igen.

Havde rigtig mange mens smerter som barn, og fik piller for det. Hmm nogle der har prøvet noget ligende? og må man tage en panodil for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Mikkelmusen

Det er sikkert ligament smerter, det sker når livmoderen udvider sig. Hvilket jo er helt normalt og nødvendigt.

Anmeld

20. september 2010

betiinsen

Okay ved godt nogle siger det kun er lidt smerter, men synes godt nok mit gør meget ondt Men tænker måske også at hvis jeg normalt har flere mens smerter, har jeg også flere ligament smerter? måske

Anmeld

20. september 2010

Valle81

betiinsen skriver:

Er kun 5+1 idag, men har lige siden jeg testede positiv haft mange mens smerter. Det er ikke slemt om dagen når jeg bevæger mig, men når jeg skal sove gør det ondt, og vågner hver nat pga. smerter. Så er de der ca. 15 min, og går stille væk igen.

Havde rigtig mange mens smerter som barn, og fik piller for det. Hmm nogle der har prøvet noget ligende? og må man tage en panodil for det?

Hejsa.

Jeg er også ret sikker på at det er ligament smerter - de kan gøre djævelsk ondt.

Jeg har også altid døjet med kraftige menssmerter og under graviditeter meget raftige ligementsmerter - fik nærmest kramper.

Min gjorde tit så ondt at jeg måtte ligge eller stå sammenbøjet i lang før jeg kunne rette mig ud igen. Om natten når jeg vendte mig i sengen var det især slemt.

Så tror ikke du skal bekymre dig for det - men det er en af graviditetens "glæder".

Jeg ville ikke tage smertestillende imod det - tror ikke det hjælper.

Christina

Anmeld

20. september 2010

betiinsen

okay tusind tak for hjælpen.. håber i har ret.. det lyder ihvertfald lidt sådan. Men blev også helt bange for at det kan være fordi ægget siden udenfor livmoderen.. men håber jeg ikke

for alt er som det skal være

Anmeld

20. september 2010

LK88

Jeg er også kun 9+4 henne i dag, men da jeg var deromkring hvor du er nu havde jeg også helt vilde smerter og troede der var noget galt, men det varede omkring en uges tid og så gik det væk igen.. Nu har jeg bare lidt småsmerter i underlivet en gang imellem

Anmeld

20. september 2010

betiinsen

Okay tusind tak Var ved første lægeundersøgelse idag og også gynækolog, og de sagde at alt var fint og så ud som det skulle, så må jeg tro på.

Har lagt mærke til jeg får ondt når jeg har sovet i nogle timer, ved ikke om det er en speciel måde jeg ligger på eller noget, er det normalt? det hjalp mig også at få noget varmt på maven

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Mikkelmusen skriver:

Det er sikkert ligament smerter, det sker når livmoderen udvider sig. Hvilket jo er helt normalt og nødvendigt.

hmm jeg har læst ligamentssmerter først skulle komme senere da det er leddene der giver sig, men jeg havde også mange "mens" smerter i starten, ikke først men de kom ca i 5-6 uge, og fortsatte men er gået væk igen, har dog andre smerter nu og nok de omtalte ligamentssmerter, men har også dårlige hofter.

men tror du kan være helt rolig, da kroppen for mange reagerer på at vænne sig til ikke at have mens, nogle kvinder i overgangsalderen som ikke længere har menstruation, får stadig menstruationssmerter, selvom de ikke har mensen længere.

tror ikke der er noget at bekymre sig om, men prøv evt for en sikkerheds skyld at snakke med lægen, så vidt jeg ved må man godt tage panodil i mindre doser, men igen så ville jeg lige snakke med lægen for at være sikker, så kan du også få lidt ro og tryghed, ved at alt er som det skal være

Stort tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

20. september 2010

betiinsen

1000 tak

ja snakkede også med lægen idag og han sagde jeg godt måtte tage en panodil en gang i mellem.. men prøver så vidt muligt at undgå det

Håber også snart at smerterne går lidt væk, og alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.