Bidro Gel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Lotus86

Godaften de damer.

Ville lige hurtigt høre, om nogle af jer har forsøgt jer med Bidro Gel, og om det i så fald har virket?

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Muffinmor

Hvad er det? mavecreme eller noget?

Anmeld

19. september 2010

Lotus86

Har kopieret dette link:

Geléroyal er et kostilskud, også kaldet Bidroninge føde. Det er det produktarbejder bierne producere og som droninge bigen lever af. Det siges atdette resultere i Droningebiens langt længer levetid og evne til atproducere alle de æg hun gør.

GRsiges at have en positiv effekt på både kvinder og mænds fertilitet.Kvindens æg skulle efter sigende blive større og stærkere og GR skulleogså have en korrigerende effekt på kvinders menstruations cyklus. Forkvinder med en lang cyklus betyder det ofte at denne vil forkortes, ogkvinder med en kort cyklus får en der er længere... (Både det at haveen lang eller en kort cyklus kan for nogen gøre det sværre at blivegravide)

Når alt dette er sagt, så skal det også lige indskydes at intet af dette er videnskabeligt bevist....

Anmeld

19. september 2010

VNB

jeg spiste det i den måned hvor jeg blev gravid  Men aner ikke om det har noget at sige.... Havde dog forsøgt at blive gravid i 2 år inden, og den eneste måned hvor jeg har spist bidro var lige præcis den måned hvor det endelig lykkes at skabe drømmebarnet.

Held og lykke med det!

Anmeld

19. september 2010

Lotus86

VNB skriver:

jeg spiste det i den måned hvor jeg blev gravid  Men aner ikke om det har noget at sige.... Havde dog forsøgt at blive gravid i 2 år inden, og den eneste måned hvor jeg har spist bidro var lige præcis den måned hvor det endelig lykkes at skabe drømmebarnet.

Held og lykke med det!

Aii hvor fantastisk stort tillykke med graviditeten, håber vi kan være lige så heldige

Anmeld

19. september 2010

VNB

npn skriver:

Aii hvor fantastisk stort tillykke med graviditeten, håber vi kan være lige så heldige

mange tak

Og håber også alt godt for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.