Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella88 skriver: Altså nu er jeg jo lidt ung, men titanic det er da vel en klassiker??
Altså nu er jeg jo lidt ung, men titanic det er da vel en klassiker??
Bestemt ja
Men vi har dog begge set den...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Riksen skriver: Hvad med Bourne-filmene? Eller 'Gladiator'?
Hvad med Bourne-filmene? Eller 'Gladiator'?
Bourne-filmene har vi set op til flere gange, de er rigtig fede!
Men Gladiator kunne måske godt være et gensyn værd!
linselouise skriver: ok så er der "Alien" (den første!) Det er da en klassiker!!!
ok så er der "Alien" (den første!) Det er da en klassiker!!!
JA! Den er super! Men vi har begge set den alt for mange gange
linselouise skriver: og så lige "Terminator" og "Robocop" og "tilbage til fremtiden" - filmene
og så lige "Terminator" og "Robocop" og "tilbage til fremtiden" - filmene
Oi ja... tilbage til fremtiden!!! Dem skal jeg da lige høre ham om han har set... og Karate Kid
T.K. skriver: Predator! Fed film!
Predator! Fed film!
Ja den er fed... men vi har set den riiiiigtig mange gange snart
Neeej det var også mere ment som "klassikere "
Znuzke skriver: Hvis det skal være lidt mere action, hvad så med Matrix- filmene, Aliens, Bourne-triologien, Die Hard, Dirty Harry, Rambo (1'eren First Blood), Dødbringende Våben. Og der er jo også Saving Private Ryan, Black Hawk Down, Deerhunter osv. osv.... Ved ikke helt om de alle kan kategoriseres som klassikere...
Hvis det skal være lidt mere action, hvad så med Matrix- filmene, Aliens, Bourne-triologien, Die Hard, Dirty Harry, Rambo (1'eren First Blood), Dødbringende Våben. Og der er jo også Saving Private Ryan, Black Hawk Down, Deerhunter osv. osv....
Ved ikke helt om de alle kan kategoriseres som klassikere...
Tjuhl skriver: Blues Brothers 1
Blues Brothers 1
Yeah... den tror jeg ikke Carsten har set...
Pernilleh skriver: Hmm,så skal jeg prøve at hjælpe din mand lidtFilm som både min mand og jeg synes er must see er i hvert fald alle Godfather filmene,Das Boot(en gammel krigsfilm fra 80erne,tog min mand mange år at overtale mig,men det blev så med det samme min yndlingsfilm,og jeg så den lige 5 gange på få mdr.),The deer hunter,Dog day afternoon,Kill Bill,One flew over the cuckoo`nest...og er man til Tarantino skal man også have set Pulp fiction og Reservoir dogs
Hmm,så skal jeg prøve at hjælpe din mand lidtFilm som både min mand og jeg synes er must see er i hvert fald alle Godfather filmene,Das Boot(en gammel krigsfilm fra 80erne,tog min mand mange år at overtale mig,men det blev så med det samme min yndlingsfilm,og jeg så den lige 5 gange på få mdr.),The deer hunter,Dog day afternoon,Kill Bill,One flew over the cuckoo`nest...og er man til Tarantino skal man også have set Pulp fiction og Reservoir dogs
Der var flere imellem jeg ikke har hørt om, så de bliver også lige tjekket
FrkT skriver: Uhhh jeg kan komme i tanke om rigtig mange.... så du får bare en liste, og så siger jeg lige til, hvis jeg kommer i tanke om flere.. Casablanca Love Story Notting Hill Pretty Woman Sound of Music You've Got Mail Terminator Forrest Gump Gladiator The Godfather Star Wars Ringenes Herre Harry Potter Matrix Titanic Indiana Jones Armageddon Stegte grønne tomater Det forsømte forår Kramer vs. Kramer Åndernes Hus Borte med blæsten Tilbage til fremtiden-filmene
Uhhh jeg kan komme i tanke om rigtig mange.... så du får bare en liste, og så siger jeg lige til, hvis jeg kommer i tanke om flere..
Der var mange gode og nogle stykker jeg ikke har set...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128