Ida + Annika og Lina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2010

JustAnotherName

Hej Ida.

Jeg har tilladt mig at oprette et indlæg til Dig herinde, og smide alle billederne fra idag. Tænkte at andre nysgerrige NS'ere, måske ville syntes, at det var sjovt nok, at kigge med. Om ikke andet, så var det en let løsning til at dele mine billeder med Jer, og omvendt...

Tusinde tak for en rigtig hyggelig dag.
Fedt at se, hvordan Annika og Bianca bare gik i spænd med hinanden lige med det samme!! Og der var bestemt heller ikke lagt skjul på, fra Bianca's side, at hun syntes det var ØV, at vi skulle hjem igen.

Bianca har bare hygget sig så utrolig meget sammen med Annika.
Det er dejligt at mærke, at hun bare har NYDT dagen, og haft det sjovt!
Hysteriet stoppede også med det samme, da hun landede ude i sin autostol. Og  sikke en træt pige jeg kom hjem med!

Celina hyggede sig også. Og det gjorde jeg helt bestemt også!! 

Jeg håber vi kan gentage succesen igen en anden dag. I skal være meget velkomne! Så er det vist min tur til at bage og rydde legesager op næste gang

Jeg smider lige en uforskammet mængde billeder ind fra dagen idag.
Og jeg glæder mig ligeledes til at se dem, som du fik taget også.

Vi snakkes ved....

Stort knus,
fra mig til dig
fra Celina til Lina
og ikke mindst fra Bianca til Annika 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

JustAnotherName

Der kommer også lige lidt billeder fra da vi kom hjem....

Bianca hentede selv sin dyne, og slæbte den ind i vores seng, hvor hun LIGGENDE så lidt "teletubbies", mens aftensmaden blev lavet.
Efter hun selv ytrede sig " jeg skal sove", valgte vi at smide hende i seng klokken 18:30 ....og der blev hurtigt ro fra begge pigernes værelser!   

SIKKE EN SKØN SØNDAG VI HAR HAFT!

Anmeld

19. september 2010

TbCp

Ajjjj det er da nogle fantastiske billeder af de to store tøser!!!!!

Og så må jeg lige høre hvor du har fået fat i den store barbapapa bog henne?

Anmeld

19. september 2010

JustAnotherName

Ajjjj det er da nogle fantastiske billeder af de to store tøser!!!!!

Og så må jeg lige høre hvor du har fået fat i den store barbapapa bog henne?

Tak. Ja, de hyggede sig bare så godt sammen, de to store krudt-ugler! 

Barbapapa-bogen vandt jeg engang i tidernes morgen, da vi var på NS (old times) for "ugens indlæg" eller sådan noget...
Men vil da tro, at den også kan verves i diverse bog-forretninger...?!
Der følger en masse mindre bøger med dertil - med én af hver af barbapapa'erne (baba-gul, baba-blå, osv) med en lille-bitte historie i.
De små bøger har pigerne (især Bianca) leget temmelig meget med.

Liva er også ret pjattet med barbapapa, ikke? 

Anmeld

20. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Tak. Ja, de hyggede sig bare så godt sammen, de to store krudt-ugler! 

Barbapapa-bogen vandt jeg engang i tidernes morgen, da vi var på NS (old times) for "ugens indlæg" eller sådan noget...
Men vil da tro, at den også kan verves i diverse bog-forretninger...?!
Der følger en masse mindre bøger med dertil - med én af hver af barbapapa'erne (baba-gul, baba-blå, osv) med en lille-bitte historie i.
De små bøger har pigerne (især Bianca) leget temmelig meget med.

Liva er også ret pjattet med barbapapa, ikke? 

Jo det er hun nemlig... så tror lige jeg skal  have kigget efter den

Anmeld

20. september 2010

Ida.

Ja TAK for en superhyggelig søndag i selskab med dig og pigerne, Katrine. De to store gik bare SÅ meget i spænd, det var virkelig fedt at se!! Selvom de blev en anelse overgearede ind imellem så er det jo en fed måde at få underholdt sine unger på sådan en søndag tror i øvrigt heller aldrig, der er blevet hoppet så meget i vores seng skægt som de bare kastede sig bagover "REEEGNVEEEJR" hehe

Her er lige en stak af de billeder, jeg fik taget igår! Også et par stykker taget efter I tog hjem - Lina sov til næsten 15.30, så hun var frisk, da hun vågnede....det samme kunne man ikke helt sige om Annika men hun holdt sig da vågen til hun skulle i seng

Anmeld

20. september 2010

Vingummien

Hold da op, ser da rigtig ud til at de 2 tøser rigtig har hygget sig sammen

Anmeld

20. september 2010

JustAnotherName

Hold da op, ser da rigtig ud til at de 2 tøser rigtig har hygget sig sammen

Ja, meget!    Bianca nåede ikke engang af overtøjet, før hende og Annika var igang med at lege på værelset....

Bianca var også svært utilfreds med det, da jeg udmeldte, at det var tid til at køre hjem igen. Men hun var virkelig bombet, da vi kom hjem 

Anmeld

20. september 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Ja, meget!    Bianca nåede ikke engang af overtøjet, før hende og Annika var igang med at lege på værelset....

Bianca var også svært utilfreds med det, da jeg udmeldte, at det var tid til at køre hjem igen. Men hun var virkelig bombet, da vi kom hjem 

Også træls at skal hjem når man hygger bedst

Anmeld

20. september 2010

JustAnotherName

Også træls at skal hjem når man hygger bedst

JA!!

Men hvilket tidspunkt ville hun mon mene, at hun ikke hyggede sig bedst?  .... Nok først når hun var gået helt i braderne, tror jeg. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.