Nu skal I bare høre, der er sket helt vildt meget her på det sidste. Hun bliver jo 6 måneder på onsdag, så vi er begyndt at introducere en masse forskellig slags mad for hende, og hun spiser med største fornøjelse. Hun kan bedst lide, hvis det er i bittesmå bider i stedet for at det er most. Så her til aften har hun spist ørred, kartofler og broccoli i små tern, og hun elskede det bare. Det er så hyggeligt, at hun kan spise det samme som os stort set
Så er hun begyndt at kravle, ja det er ikke helt løgn, det er meget tæt på, at hun kravler rigtigt. Hun har taget sine fine små angulus sko i brug, og de er gode til at sætte af med. Det er så hyggeligt og dejligt.
Nu sover hun også kun to lure om dagen, og ellers er der bare gang i den. Og så er hun super nem at putte om aftenen, jeg hr lige lagt hende i seng, sunget en sang for hende og sagt godnat, og så gik jeg ned. Jeg kunne høre hende møfle og snakke i fem minutter og nu er der stille. Tænk sig at det pludseligt er blevet så nemt. Det er bare så dejligt. Vi nyder virkelig livet herhjemme for tiden 
Anmeld