Altså min lille pige er blevet så stor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Dictes mor

Nu skal I bare høre, der er sket helt vildt meget her på det sidste. Hun bliver jo 6 måneder på onsdag, så vi er begyndt at introducere en masse forskellig slags mad for hende, og hun spiser med største fornøjelse. Hun kan bedst lide, hvis det er i bittesmå bider i stedet for at det er most. Så her til aften har hun spist ørred, kartofler og broccoli i små tern, og hun elskede det bare. Det er så hyggeligt, at hun kan spise det samme som os stort set

Så er hun begyndt at kravle, ja det er ikke helt løgn, det er meget tæt på, at hun kravler rigtigt. Hun har taget sine fine små angulus sko i brug, og de er gode til at sætte af med. Det er så hyggeligt og dejligt.

Nu sover hun også kun to lure om dagen, og ellers er der bare gang i den. Og så er hun super nem at putte om aftenen, jeg hr lige lagt hende i seng, sunget en sang for hende og sagt godnat, og så gik jeg ned. Jeg kunne høre hende møfle og snakke i fem minutter og nu er der stille. Tænk sig at det pludseligt er blevet så nemt. Det er bare så dejligt. Vi nyder virkelig livet herhjemme for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare fantastisk!!! Det giver et kæmpe overskud når man bare kan putte sit barn så nemt og så slappe af resten a aftenen med sin mand!!! Og hvor er hun bare dygtig-kravler og spiser rigtig mad! Sådan!

Anmeld

19. september 2010

JustAnotherName

Waow, hvor er hun bare dygtig!

Anmeld

20. september 2010

Ida.

Fremme i skoene der! Hold fast hvor er hun sej  det er så fantastisk dejligt, når der begynder at komme helt fast rytme...jeg holder på, at de første 6 mdr er de hårdeste, derfra bliver det kun lettere, da der kommer mere og mere forudsigelighed i søvn, mad og rytme generelt...

Anmeld

20. september 2010

Karo

Ja, tiden går bare så hurtigt

Hvor er det dog flot at hun allerede spiser rigtigt mad. Ida er stadig på grød og mos, og det ELSKER hun.

Og så kravler hun det er godt nok flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.