spørgsmål om udflåd under behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.402 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2010

otlitrom

øøøøhm... Nu stoppede min mens i onsdags, efter 3 uger på synarela... Og jeg begyndte på gonal-f fredag.. For lidt siden havde jeg så en del tyndt brunt udflåd?? Nogen der har prøvet det, og har spurgt på klnikken hvad det er? Er det efter synarela at jeg stadig renser ud?

Ringer til dem i morgen, men vil lige spørge Jer, for I ved altid alting

Er ikke nervøs, men jeg undrer mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

MM1987

Hmm, må endnu engang være svar skyldig... Det synes jeg ikke jeg har oplevet...

Tilgengæld så giver det der crinone rigtig meget udflåd, jeg kan mærke hvordan det løber ud af mig... ADR.... Jeg hader crinone. Men man skal tage det 15 dage efter ægudtagning... Så det gør jeg...

Anmeld

19. september 2010

Dictes mor

Jeg ved heller ikke lige med det der, jeg må indrømme at meget af det er lykkeligt glemt siden hen, men ja det der crinone, det er gyseligt, og det er ligesom stearin... Klamt... Hmmm nasty egentlig.. Men hvad gør man ikke gerne for at få en lille.

Jeg tror nu, at det er meget normalt med lidt brunligt udflåd, kroppen skal lige vænne sig til det hele jo, der er lige pludselig mange hormoner, som syser rundt i systemet, som kroppen ikke er vant til.

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hmm, må endnu engang være svar skyldig... Det synes jeg ikke jeg har oplevet...

Tilgengæld så giver det der crinone rigtig meget udflåd, jeg kan mærke hvordan det løber ud af mig... ADR.... Jeg hader crinone. Men man skal tage det 15 dage efter ægudtagning... Så det gør jeg...

Nå, men så ved jeg da de med Crinonen... Den har jeg også en recept liggende på... Lyder sgu en anelse klamt! Hvad gør vi ikke for de unger, hva'?

Det er affebrune halløj ringer jeg og spørger dem om i morgen.. Måske er jeg bare ikke færdig med at rense ud fra min slimhinde

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Jeg ved heller ikke lige med det der, jeg må indrømme at meget af det er lykkeligt glemt siden hen, men ja det der crinone, det er gyseligt, og det er ligesom stearin... Klamt... Hmmm nasty egentlig.. Men hvad gør man ikke gerne for at få en lille.

Jeg tror nu, at det er meget normalt med lidt brunligt udflåd, kroppen skal lige vænne sig til det hele jo, der er lige pludselig mange hormoner, som syser rundt i systemet, som kroppen ikke er vant til.

Jeg glæder mig til at glemme det bagefter

Den Crinone lyder Max ulækker Nå, men den hilser jeg nok selv på om 14-18 dages tid...

Jeg tror også bare det er "kemikalierne" i min krop der laver løjer. men man vil så gerne have at ingenting går galt, så man bliver så påpasselig!

Tak for dit svar!

Anmeld

19. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Nå, men så ved jeg da de med Crinonen... Den har jeg også en recept liggende på... Lyder sgu en anelse klamt! Hvad gør vi ikke for de unger, hva'?

Det er affebrune halløj ringer jeg og spørger dem om i morgen.. Måske er jeg bare ikke færdig med at rense ud fra min slimhinde

Næhh, det kunne godt lyde som sådan noget...

Det er det virkelig også... Det er jo noget hvidt lotion agtigt noget, men kommer ud som ekstra udflåd, fnuller og klumper... ØV... Men kan godt huske fra sidst at jeg synes det var ulækkert, og irriterende...

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Næhh, det kunne godt lyde som sådan noget...

Det er det virkelig også... Det er jo noget hvidt lotion agtigt noget, men kommer ud som ekstra udflåd, fnuller og klumper... ØV... Men kan godt huske fra sidst at jeg synes det var ulækkert, og irriterende...

Nøøøøj, hvor jeg bare glæder mig eller noget

Bare det holder på Guldægget, så går det nok! Mine guldæg er under produktion... Er helt nervøs omkring de, men altså.. De må gerne vokse hurtigt, så vi kan komme videre.  Er skide utålmodig!

Anmeld

19. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Nøøøøj, hvor jeg bare glæder mig eller noget

Bare det holder på Guldægget, så går det nok! Mine guldæg er under produktion... Er helt nervøs omkring de, men altså.. De må gerne vokse hurtigt, så vi kan komme videre.  Er skide utålmodig!

Ja, man gør det jo alligevel..

Det skal nok gå godt det er jeg sikker på... Bare der allerede er sket noget til næste gang, så kan du følge hvordan de vokser, det er slet ikke en svær periode tålmodighedsmæssigt synes jeg...

Anmeld

20. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja, man gør det jo alligevel..

Det skal nok gå godt det er jeg sikker på... Bare der allerede er sket noget til næste gang, så kan du følge hvordan de vokser, det er slet ikke en svær periode tålmodighedsmæssigt synes jeg...

Ringede til klinikken idag, og skulle ikke være nervøs.. Bare det ikke blev ved. Det er nok slimhinden der ikke er helt færdig med at bløde af (selvom den brugte 8 dage), men bliver det ved skal jeg nok lige ringe igen!

Anmeld

20. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Ringede til klinikken idag, og skulle ikke være nervøs.. Bare det ikke blev ved. Det er nok slimhinden der ikke er helt færdig med at bløde af (selvom den brugte 8 dage), men bliver det ved skal jeg nok lige ringe igen!

Okay... Synes det lyder til at være helt ufarligt...

Man kan slet ikke kende sin krop, med alle de hormoner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.