vendings forsøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2010

CiSo

ja imorgen skal jeg ind på sygehuset hvor de skal forsøge at vende lillemanden.. 

Er er nogle der har prøvet det?

hvis det er det..

er det så lykkeds?

og gør det ondt?

jeg håber så meget at det lykkedes, da jeg rigtig gerne vil have lov til at føde ham virginalt.. altså normalt og ønsker ikke pks.. 

håber på nogle svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Pige2009

Min kusine har lige fået vendt baby og det er lykkes fint

Anmeld

19. september 2010

CiSo

Baagøe skriver:

Min kusine har lige fået vendt baby og det er lykkes fint

åh, dejligt at hører! 

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

sophieamalia skriver:

åh, dejligt at hører! 

Ja no problem there Hun skal føde helt almindeligt...

Anmeld

19. september 2010

Mor til Frederic og Freya

sophieamalia skriver:

ja imorgen skal jeg ind på sygehuset hvor de skal forsøge at vende lillemanden.. 

hvis det er det..

er det så lykkeds?

og gør det ondt?

jeg håber så meget at det lykkedes, da jeg rigtig gerne vil have lov til at føde ham virginalt.. altså normalt og ønsker ikke pks.. 

håber på nogle svar.

Jep - frederic lå i tværleje gennem hele graviditet.

Nej det lykkeds ikke, fordi han havde lagt sådan hele vejen og skubbet mine organer mm. så de havde pakket sig om ham.

Det svier, da de prøver at få fat om hoved og numse for at vende ham og derfor også når de prøver at skubbe ham rundt.

Men du har ret til at sige fra, hvis det bliver for meget. Også hvis lillemanden ikke vil være med, stopper de.

Anmeld

19. september 2010

CiSo

Mor til Frederic skriver:

Jep - frederic lå i tværleje gennem hele graviditet.

Nej det lykkeds ikke, fordi han havde lagt sådan hele vejen og skubbet mine organer mm. så de havde pakket sig om ham.

Det svier, da de prøver at få fat om hoved og numse for at vende ham og derfor også når de prøver at skubbe ham rundt.

Men du har ret til at sige fra, hvis det bliver for meget. Også hvis lillemanden ikke vil være med, stopper de.

okay, dejligt at vide.

Anmeld

20. september 2010

Sabrina

Jeg har også prøvet det, og der lykkedes det heller ikke fordi lillemanden lå helt nede i bækkenet med hans numse...
Personligt sys jeg det var ubehageligt, og har ikke lyst til at prøve det igen, men tror det er forskelligt fra person til person Tror ikke du skal være nervøs for det

Anmeld

20. september 2010

BabyStella!

hvis det er det..

er det så lykkeds?

og gør det ondt?

håber på nogle svar.

Min datter ville ikke vende sig, de forsøgte et par gange, men uden held. De gjorde det uden på maven, hvilket jeg syntes var meget ubehageligt og da jeg blev nødt til og skulle ha´ en pause, fordi jeg ikke rigtig kunne trække vejret, når de pressede sådan, smuttede tøsen tilbage igen i samme position hun har lagt i hele tiden

Men jeg fik tilbud om at føde hende alligevel eller få kejsersnit. Valgte dog kejsersnit, pga. det min mor fortalte om sædefødsler

Anmeld

20. september 2010

CiSo

tusind tak for jeres historier... :-)

- jeg skal ind her klokken 12.30 så det bliver spændende om lillemanden vil som jeg/de vil...

Anmeld

20. september 2010

pussepige

Jeg prøvede det med Tobias, og de fik ham vendt vil sige det gør lidt ondt og føles ubehageligt.. Held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.