aargh... mænd (eller mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg er ved at være godt træt af mænd, jeg er 25 og har aldrig haft et seriøst forhold, og det længeste forhold jeg kan prale med var 4 måneder og det er 4 år siden.... Jeg synes jeg har mødt uhyggelig mange mænd, været på uhyggelig mange dates, men af en eller anden årsag blir det sjældent til mere end en date.

Den person jeg har haft det længeste "forhold" med er min bonusven igennem de sidste 4 år, men det er bare blevet ved det.

Nu har jeg så igen brændt nallerne gevaldigt. Troede for første gang nogensinde, jeg havde fundet en fyr der bare var rigtig på alle punkter. Pånær at han var midt i skilsmisse og boede 50 km væk. Han spurgte sågar efter 3 dates, om han måtte kalde mig hans kæreste, fordi han var så vild med mig. Vi blev enige om det vente med alt det, 2 uger siden siger han at han ikke kan håndtere afstanden og vi ikke kan ses så tit. Så vi blir enige om at holde "pause" eller i hvert fald til hans situation var lidt mere på plads. Vi snakker stadig sammen dagligt, og han begynder at sige han regner med at flytte til byen så snart at hans hus er solgt, og så kan vi starte noget mere seriøst op... Uhhh.... 1½ uge (i går) senere skriver han at han har mødt en pige...

Jeg aner simpelthen ikke hvad det er jeg gør, går ikke efter nogen bestemte typer, for det har jeg erfaret ikke var svaret, er egentlig ikke særlig kræsen, vil bare gerne finde en jeg har kemi med... Jeg er ved gud det mest forstående menneske, og skændes aldrig med de mennesker omkring mig, familie eller venner.

Jeg giver ærlig talt snart op.... Jeg ved der findes fantastiske mænd der ude, men synes bare altid jeg ender med at trække det korteste strå...

Bare lige et tude indlæg...

Men men... nogen forslag til datingsider, eller steder hvor man kan møde mænd som enlig mor..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

SussieThyssen

Jeg føler rigtigt med dig, men hvis det kan trøste dig, så har jeg også datet rigtigt meget i de perioder jeg var single, og jeg synes jeg mødte den ene mere forfærdelige end den anden.
og ved du hvad...det gør ikke spor at du tager dig god tid.

Min gamle nu afdøde, men meget kloge far sagde:
"Hvis du tager 1000 mennesker og stiller op ved siden af hianden, skal du være heldig om der blot er EEN mellem dem, som du vil kunne kalde en rigtig ven. Hvor svært er det så ikke at finde en man kan bruge som sin livsledsager"
Tænk lidt over det.

Men han vil være der...ligepludseligt, og som regel når du mindst venter det..det er sket for mig nogle gange.
Måske er dit problem at du netop IKKE kigger efter noget bestemt.
Så hvorfor ikke lave en liste over de 10 vigtigste ting som "din mand" skal indeholde...hæng sedlen op hvor du tit ser den, og gå så efter det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2010

LIZO

jeg har mødt min mand på dating.dk / hotpeople..

jeg havde mange forholde der bare ikke fungere.. til sidste endte jeg med at søge en helt anden type end jeg normalt gør.. han var slet ikke min type..

jeg er en meget stille type. men ham her var meget udadvent så hamrende godt ud. havde en lækker krop.. tænkte at jeg ikke havde en chance. men fik jeg... og her 6.5 år efter er vi stadig sammen..

nogle gange kommer det må man mindst venter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.