det er sundt at gå på legeplads når man er syg (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Milka

michella80 skriver:

Nååårh hvor ser hun skidt ud det lille pus.... Jeg håber heller ikke for dig at der bliver kastet mere op. Men ja frisk luft kan nogle gange gøre underværker. Det giver i hvert fald mere energi. God bedring

der blev ikke kastet mere op, heldigvis. faktisk sov de rigtig godt i nat (det gjorde jeg dog ikke fordi jeg skulle ind og se til dem hele tiden!). men luca var rigtig, rigtig sløj igen i morges og har stadig diarre. nu må de godt snart blive raske, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

LIZO

Milka skriver:

hehe, tak kan ikke selv forstå de er så kønne når deres far er sådan en abe!

ai, det er han ikke ... jo lidt

de har da arvet det efter deres mor

men kønne er de

Anmeld

20. september 2010

Milka

Dictes mor skriver:

Åh lille pus, hun ser så skidt ud, og tænk sig, wupti så er man frisk og skal selvfølgelig blæse rundt på legepladsen, ihhh! Godt du er blevet skånet.

det ene øjeblik brækker de sig, det næste styrter de rundt og pjatter og leger (med 39 i feber). børn!!

Anmeld

20. september 2010

Milka

Pernilleh skriver:

For pokker da,stakkels jer,hvor ser hun dog sølle ud!

Rigtig god bedring til små pus,og tak fordi du alligevel havde overskud til at tage billeder af de dejlige damer

tak pernille har altid overskud til at tage billeder

Anmeld

20. september 2010

Barbamama

Milka skriver:

der blev ikke kastet mere op, heldigvis. faktisk sov de rigtig godt i nat (det gjorde jeg dog ikke fordi jeg skulle ind og se til dem hele tiden!). men luca var rigtig, rigtig sløj igen i morges og har stadig diarre. nu må de godt snart blive raske, synes jeg

Åh hvor er det træls altså.... Men godt de har fået en god nattesøvn!!! Så har de det da måske lidt bedre....

Anmeld

20. september 2010

Milka

michella80 skriver:

Åh hvor er det træls altså.... Men godt de har fået en god nattesøvn!!! Så har de det da måske lidt bedre....

tror også der er bedring på vej, langsomt håber de er friske nok til at komme i vuggestue i morgen!

Anmeld

20. september 2010

Barbamama

Milka skriver:

tror også der er bedring på vej, langsomt håber de er friske nok til at komme i vuggestue i morgen!

kay ja det kunne man da håbe. Så kan du også lige få dig en lille lur eller tre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.