Overtøj dagpleje - 11 måneder - Hvad har jeres på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2010

bullerbassen

Ja som overskriften siger : Hvad har jeres på i dagplejen ?

Her tænker jeg på overtøj når de små er udenfor...

Silas kravler - rejser sig men går ikke ... P.t har han regndragt på , men mon ikke snart det bliver for koldt - Havde købt et termo sæt, men det kunne han ikke være i ( for smalt til min tykke dreng )

Der er jo ikke koldt nok til flyverdragten endnu

SÅ Piger HJÆLP mig - på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Ox.

Hun har regntøj med i dagpleje, og så har jeg bare givet vores dagplejemor en ordentlig stak ekstra ting og tøj hun kan tage i brug når hun føler for det

Anmeld

19. september 2010

bullerbassen

Sussie&Lilje skriver:

Hun har regntøj med i dagpleje, og så har jeg bare givet vores dagplejemor en ordentlig stak ekstra ting og tøj hun kan tage i brug når hun føler for det

Silas har også regndragt på men mon ikke snart det bliver for koldt.. han sidder jo på jorden når de er ude . Og der er jo ikke varmt nok til flyverdragten ..

Anmeld

19. september 2010

Ox.

toboli skriver:

Silas har også regndragt på men mon ikke snart det bliver for koldt.. han sidder jo på jorden når de er ude . Og der er jo ikke varmt nok til flyverdragten ..

Lilje har termotøj liggende, og jo det bliver nok snart for koldt, men det er derfor jeg har både flyverdragt osv osv hos vores dagplejemor, hun ved nok hvornår hun synes det bliver for koldt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.